KFactory, platformă de automatizare a proceselor companiilor de producție, are în plan extinderea pe noi continente după ce va ridica cea de-a treia rundă de finanțare, în maximum doi ani.
Startup-ul de tehnologie a încheiat recent a doua rundă de finanțare, de 600.000 de euro, condusă de Fortech Investments, la care a participat și SIF Transilvania și Sparking Capital, printr-o rundă de tip follow-up. Finanțarea totală atrasă de KFactory până în prezent este de aproape 820.000 de euro, bani care vor fi investiți preponderent în extinderea pe alte piețe, dar și în dezvoltarea platformei.
„Cu investitorii din această rundă înțelegerea a fost să investim acești bani în extinderea pe alte piețe. Ne-am deschis birou în Germania. Încercăm să abordăm această piață, pentru că este foarte interesantă din perspectiva industriei 4.0. Sunt foarte multe companii de producție acolo, exact în targetul nostru. Dar continuăm să ne dezvoltăm și în România”, a spus, la PROFIT NEWS TV, Vlad Cazan, fondatorul KFactory, primul startup Industry 4.0 din România.
CITEȘTE ȘI PROFIT NEWS TV Noua obligație de raportare - ANAF se digitalizează, dar contribuabilii mari nu sunt încă atât de pregătiți pe cât și-ar dori Fiscul. Georgiana Iancu, EY: Costurile nu sunt de neglijatPlatforma include și o echipă de ingineri virtuali, produs care schimbă modul în care echipele operaționale interacționează cu procesele de producție, întreținere, logistică și calitate, fiind capabil să monitorizeze amprenta de carbon și eficiența energetică, printre alte caracteristici inovatoare.
„Vom dezvolta mai mult platforma, vom aduce noi funcționalități, mai multă inovație către companiile de producție, astfel încât rezultatele prin adoptarea tehnologiei și platformei KFactory să fie din ce în ce mai spectaculoase. Este foarte important să ne extindem, să avem tracțiune din ce în ce mai mare, clienți din ce în ce mai mulți și în alte piețe și să continuăm să aducem inovație în această industrie 4.0”, adaugă antreprenorul.
Pe lângă Germania, KFactory vizează extinderea și în piețe precum Austria și Elveția, acestea reprezentând oportunități majore pentru accelerarea creșterii companiei.
CITEȘTE ȘI PROFIT NEWS TV ROCA Industry țintește să ajungă la un portofoliu de 12 companii în următorii 3 ani. Rudolf Vizental, CEO: Avem în plan și listarea pe piața principală a BVB. Cu siguranță vom avea și alte holdinguri„Germania este o piață foarte mare pentru zona de soluții pentru că există foarte multe companii de producție de nivel mediu. Și atunci există un palier de companii foarte mare, care au nevoie de digitalizare și de automatizarea proceselor, de o creștere a performanței și productivității având în vedere contextul în care ne aflăm”, mai spune Vlad Cazan.
De asemenea, compania are în plan să ridice încă o rundă de finanțare în maximum doi ani, urmând ca, după încheierea acesteia, să intre și pe piața din SUA.
„Acolo lucrurile se întâmplă mai repede, deschiderea la tehnologie este foarte mare”, subliniază omul de afaceri.