PROFIT NEWS TV Country Director DSV Road: În continuare lipsa șoferilor ne afectează foarte mult. Dispare capacitatea de transport

PROFIT NEWS TV Country Director DSV Road: În continuare lipsa șoferilor ne afectează foarte mult. Dispare capacitatea de transport
scris 30 ian 2023

Pentru industria de transport, 2022 a fost un an plin de provocări, companiile din domeniu fiind nevoite să se confrunte cu multiple crize, de la criza energetică, care a dus la scumpiri la carburanți, la criza forței de muncă, care a dus la o scădere a capacității de transport, spune, la PROFIT NEWS TV, Cătălin Papuc, Country Director DSV Road. Dacă prețul la carburanți a intrat pe un trend descendent, în ceea ce privește deficitul de șoferi în industria transporturilor încă nu se văd semne de redresare.

„Din păcate, atunci când a început războiul totul s-a dat peste cap și fiecare companie a fost nevoită să găsească soluții pentru a reuși să-și optimizeze costurile cu combustibilul. În momentul de față prețul combustibilului a scăzut și acum trebuie să aplicăm niște descreșteri. Dar niciodată prețul la transport nu va mai ajunge cum era în 2021, chiar dacă va avea o scădere”, spune acesta.

Urmărește-ne și pe Google News

Industria transporturilor este afectată în continuare și de lipsa șoferilor, fiind necesare soluții pentru a reduce acest deficit.

CONFIRMARE Poșta Română trece la restructurări masive. Șeful Poștei, anterior la PROFIT NEWS TV - Nu dăm afară oameni, dar... CITEȘTE ȘI CONFIRMARE Poșta Română trece la restructurări masive. Șeful Poștei, anterior la PROFIT NEWS TV - Nu dăm afară oameni, dar...

„O altă provocare a fost lipsa șoferilor, care în continuare ne afectează. Există o lipsă de șoferi generală. Și capacitatea de transport a fost foarte afectată și situația continuă să persiste. Firmele de transport reușesc să păstreze șoferii foarte greu și practic dispare capacitatea de transport. Dar, în pofida tuturor acestor provocări, 2022 a fost un an bun”, precizează Cătălin Papuc.

În 2023, continuă el, cea mai mare provocare va fi legată de fidelizarea transportatorilor și de a oferi continuitate în servicii.

„Trebuie să găsim niște metode de a fideliza subcontractorii și de a avea un parcurs mai lin în 2023, dar anul va fi foarte provocator în continuare. Focusul nostru va fi în continuare pe transportul la grupaj, este un segment foarte important pe care noi vrem să punem accent. Grupul DSV a ales să investească în acest segment, s-au găsit niște soluții optime la nivel european care ne ajută și pe noi în România foarte mult”, adaugă directorul.

viewscnt
Afla mai multe despre
dsv road
cătălin papuc
industria transporturilor