Autoritatea de Concurență din Polonia investighează Glovo și Uber Eats

Autoritatea de Concurență din Polonia investighează Glovo și Uber Eats
scris 28 oct 2021

Autoritatea de Concurență din Polonia (UOKiK) a anunțat că investighează plângerile împotriva Glovo și Uber Eats, după ce clienții au reclamat că au avut probleme în a-și obține banii înapoi pentru comenzile anulate sau au fost nevoiți să plătească mai mult decât li s-a spus inițial, transmite Reuters.

Reprezentanții Uber Eats și Glovo nu au răspuns solicitărilor de a comenta informația.

Urmărește-ne și pe Google News
Platforme de comerț electronic pe care poți să-ți construiești afacerea online CITEȘTE ȘI Platforme de comerț electronic pe care poți să-ți construiești afacerea online

Uber Eats și Glovo sunt aplicații mobile folosite pentru a comanda mâncare sau cumpărături din magazine, cu livrare la o adresă dată. Popularitatea lor a crescut în urma pandemiei, scrie Agerpres.

"Monitorizăm cu atenție practicile privind solicitările și plângerile clienților. De exemplu, consumatorii se plâng de informațiile incorecte privind prețul", a afirmat directorul UOKiK, Tomasz Chrostny.

Companiile ar putea fi amendate cu 10% din veniturile anuale, a precizat, UOKiK.

viewscnt
Afla mai multe despre
uber eats
glovo
polonia