Centrul de relaxare bazat pe ape termale Therme București a depășit pragul de 3,5 milioane de clienți în total, dintre care circa 30% sunt vizitatori străini. Compania pregătește noi investiții și proiecte speciale și pentru EURO 2020.
Șefii celor mai mari bănci din România vor dezbate cu celebrul economist Nouriel Roubini starea reală a economiei și perspectivele izbucnirii unei noi crize. Te așteptăm la eveniment! Click pentru detalii și înregistrare
”Popularitatea internațională a centrului nostru generează un procent semnificativ si in crestere de vizitatori din zona Balcanilor, UK, Germania, Italia, Austria, Israel etc. Vom continua să ne surprindem vizitatorii prin îmbunătățirea și diversificarea continuă a serviciilor și pachetelor oferite, fie că vorbim despre wellness, relaxare sau entertainment. Cu o valoare totală a investițiilor de peste 100 milioane de euro și cu peste 500 de angajați, complexul Therme București a depășit pragul de 3,5 milioane de clienți, dintre care circa 30% sunt vizitatori străini”, a declarat acum, pentru News.ro, Andrada Șeitan, Chief Communications Officer Therme București.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Capacitatea centrului este de 4.000 de vizitatori simultan indoor. În funcție de zona aleasă, bugetul cheltuit în medie de o familie este diferit.
”Pentru acces în Galaxy, de exemplu, o familie cu doi adulți și doi copii plătește 144 lei, în timpul săptămânii. Doi adulți care aleg răsfățul suprem în zona Elysium, care le oferă acces în toate zonele Therme, plătesc împreună o sumă ce pornește de la 158 lei. Având în vedere faptul că în tariful de acces avem incluse peste 40 de activități de wellness în fiecare zi: Sauna Aufguss, peeling, Aqua gym și Aqua fun în piscine, yoga și pilates, clienții nu trebuie să plătească suplimentar decât pentru produsele de food and bar. Avem multiple restaurante și pool bar-uri, așa că opțiunile sunt nelimitate, chiar și pentru cele mai pretențioase gusturi”, afirmă Andrada Șeitan.
În ceea ce privește timpul petrecut în cadrul centrului, acesta diferă în weekend față de restul săptămânii, dar și în funcție de tipul de „evadare” ales de clienți.
”Cei care vin cu copii petrec circa 4-5 ore în weekend, dar sunt și cei care vin seara, după program și accesează pachetele Evening Special, alegând să petreacă circa trei ore în cadrul Therme”, mai spune Andrada Șeitan.
Deschis în ianuarie 2016, după o investiție inițială de circa 50 de milioane de euro, complexul Therme București a beneficiat de investiții în fiecare an, care acum depășesc în total 100 de milioane de euro.
”Anul acesta, am deschis pentru public noul restaurant & lounge Humboldt, adică cinci restaurante într-unul singur, cu o suprafață interioară de 1.100 mp și o terasă de peste 900 mp. Și pentru 2020 pregătim noi investiții, pe care urmează să le dezvăluim în curând”, a afirmat ea.
CITEȘTE ȘI Stațiunea Borșa va avea în 2021 pârtie olimpică de schi, prima din România, și vrea să intre pe harta competițiilor internaționale de profilComplexul are în plan și proiecte, având în vedere că România va gazdui Euro 2020.
”Sigur că avem planuri pentru această ocazie, mai ales că Therme București este oricum o destinație preferată de majoritatea străinilor care vizitează Bucureștiul. În 2016, cu ocazia EURO 2016, la Therme București, meciurile s-au văzut pe un ecran urias, de 16 x 9 metri, din piscină sau de pe șezlong. Cu siguranță, vom pregăti proiecte speciale și pentru EURO 2020”, mai spune ea.
Therme București, cel mai mare centru de relaxare, wellness și entertainment construit greenfield, din Europa, a încheiat anul 2018 o cifră de afaceri de 114 milioane de lei (24,6 milioane euro), în creștere cu 14% față de anul precedent, conform cifrelor publicate de Ministerul de Finanțe. Complexul are 500 de angajați și funcționează 365 de zile pe an.