Platforma de rezervări turistice online Amoma, cu servicii de închirieri camere de hotel furnizate și în România, își oprește activitatea, reclamând condițiile de concurență de pe piață, rezervările efectuate până în prezent urmând, foarte probabil, să fie anulate.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Amoma.com, a treia mare platformă de rezervări online la nivel mondial, cu sediul la Geneva și care concurează cu alte platforme precum Booking și Expedia, este disponibilă în 21 de limbi și include peste 230.000 de proprietăți în circa 200 de țări.
"Rezervarea dvs. va fi probabil anulată de către furnizorii noștri. Doamnelor și domnilor, Dragi clienți. De la înființare, AMOMA s-a străduit întotdeauna, cu succes, să găsească cea mai bună valoare ]n bani pentru clienții săi. Entitățile care pretind că acționează drept un „comparatori de prețuri” sunt, de fapt, agenții care redirecționează consumatorii către entități precum a noastră. Aceste agenții sunt uneori deținute de companii care operează în același segment ca al nostru, ceea ce are un impact negativ asupra liberei concurențe.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Ionuț Nedea, proprietarul agenției litoralulromanesc.ro, și Anca Nedea, fostă șefă a turismului românesc și manager la hotelurile lui Copos și Hagi, cumpără un hotel pe litoralRezultatul este o concentrare a pieței în care poate supraviețui doar un cerc foarte mic de mari agenții de turism online. Probabil știți, de asemenea, că autoritățile publice deschid în prezent proceduri de anchetă împotriva acestor entități, în special în Australia, Spania - și, cel mai recent, după cum se raportează în presă, în Statele Unite.
Cu toate acestea, aceste practici comerciale care ne sunt impuse unilateral fac imposibilă continuarea activităților noastre. Prin urmare, regretăm că trebuie să vă informăm cu privire la încetarea activităților noastre, cu efect imediat", este mesajul companiei.
În urmă cu doi ani, Amoma și-a mutat sediul din București într-un spațiu cu o suprafață de aproximativ 2.300 de metri pătrați din Globalworth Plaza și anunța că intenționează să își mărească schema de personal cu încă 200 de angajați.
Anul trecut, Amoma a ajuns în România la 295 de angajați și afaceri de 52,2 milioane lei, cu un profit de 2,8 milioane lei.