eSky România, parte a grupului eSky, cu sediul central în Polonia, unul dintre principalii jucători ai pieței de turism online din România, anunță mutarea într-un nou sediu și țintește extinderea echipei.
În 2009, atunci când a fost deschis biroul din București, eSky România avea 5 angajați. Acum, compania are circa 80 de angajați care deservesc atât piața locală, cât și alte piețe din Europa și America Latină unde agenția eSky Group este prezentă.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În această primăvară, eSky România s-a mutat într-un nou sediu, situat în centrul Capitalei, în clădirea The Mark.
Crearea de unități de Contact Center dedicate altor piețe, ce susțin expansiunea continuă a grupului, va atrage cu sine angajarea a aproximativ 30 de noi consultanți de turism pe parcursul anului curent.
„Avem în plan ca pe durata anului 2019 să ne creștem echipa cu cel puțin 20 de noi consultanți în travel, care să deservească utilizatorii de pe piața locală, dar și de pe cele internaționale. Discutăm astfel de vorbitori de limba engleză și limba spaniolă care vor lucra în ture, inclusiv noaptea, fapt ce transformă întregul proces de recrutare într-o provocare, dar mizăm pe faptul că industria de travel a devenit foarte atractivă în ultimii ani. În acest domeniu atât de dinamic, primele zile pot părea pline de provocări, dar apoi vei ajunge să îndrăgești ceea ce faci, mai ales când știi că ești responsabil de organizarea unor vacanțe minunate”, spune Roxana Stoian, HR Business Partner eSky România.
Grupul polonez este prezent pe 34 de piețe.