Marriott cumpără Starwood, care deține brandul Sheraton, pentru 12,2 miliarde de dolari

Marriott cumpără Starwood, care deține brandul Sheraton, pentru 12,2 miliarde de dolari
scris 16 nov 2015

Marriott International va achiziționa Starwood Hotels & Resorts Worldwide pentru suma de 12,2 miliarde de dolari, în urma tranzacției urmând să fie creat cel mai mare lanț hotelier la nivel mondial, transmite Reuters.

Tranzacția va fi, cel mai probabil, finalizată la jumătatea anului viitor, iar suma plătită de Marriott va fi oferită, în principal, sub formă de acțiuni. Compania  care va fi formată în urma achiziției va deține 5.500 de hoteluri în peste 100 de țări.

Urmărește-ne și pe Google News

Starwood a anunțat încă din aprilie că ia în calcul posibilitatea unei vânzări și a negociat de atunci cu mai mulți potențiali cumpărători, printre care InterContinental Hotels și Wyndham Worldwide.

Sheraton este cel mai mare brand al lanțului Starwood, alte mărci fiind St. Regis, Luxury Collection, W, Westin, Le Méridien, Four Points by Sheraton, Aloft și Element.

Primul hotel Sheraton din România a fost deschis în București în luna august, în parteneriat cu Grand Plaza Hotel, firmă controlată indirect de omul de afaceri Radu Dimofte, care mai deține și hotelurile Ramada Parc și Ramada Plaza, tot din București.

Noul Sheraton are 270 de camere, dintre care 27 apartamente executive și un apartament prezidențial, un centru de fitness, precum și zece săli de conferințe care pot găzdui împreună până la 1.400 de participanți.

Lanțul Marriott International este prezent în România de mai mulți ani prin JW Marriott Bucharest Grand Hotel din București.

viewscnt
Afla mai multe despre
starwoods
sheraton
marriott
achizitie
hotel