Hotelurile din Bulgaria majorează din nou prețurile, turiștii glumesc: „Nu-mi permit să merg la Velingrad, mă duc în Maldive”

Hotelurile din Bulgaria majorează din nou prețurile, turiștii glumesc: „Nu-mi permit să merg la Velingrad, mă duc în Maldive”
scris 8 feb 2024

Prețurile ridicate din perioada sărbătorilor de Crăciun și Anul Nou la hotelurile din Bulgaria au dat naștere glumei „Nu-mi permit să merg la Velingrad, mă duc în Maldive”, scrie agenția Sega, citată de Rador. Și, deși în 2023 cazările s-au scumpit din ce în ce mai mult, afacerea cu cazări turistice în masă este pe cale să crească și mai mult prețurile.

Un studiu recent arată că 60% din hoteluri își vor „încânta” clienții cu creșteri de preț de până la 10%. Există și o veste mai proastă – până la 16% plănuiesc o creștere între 10 și 20%. Doar 20% dintre respondenți vor păstra prețurile la nivelul actual. Ponderea hotelierilor care plănuiesc să ofere cazări mai ieftine este destul de mică, scrie G4Media.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Turiștii sunt consternați că în Zanzibar nu se mai găsește bere. Hotelierii văd concedieri CITEȘTE ȘI Turiștii sunt consternați că în Zanzibar nu se mai găsește bere. Hotelierii văd concedieri
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Toate aceste date fac parte dintr-un sondaj național al managerilor și proprietarilor de hoteluri, realizat de Asociația Bulgară a Profesioniștilor în Management Hotelier. De asemenea, acesta arată că 2/3 dintre cei chestionați speră să-și crească veniturile cu până la 20% față de anul trecut.

Nici semnalele din țările vecine Bulgariei nu sunt bune pentru turiști – arată o creștere a prețurilor. Acest lucru îi încurajează probabil pe hotelierii bulgari să testeze în continuare pragul de toleranță al clienților – autohtoni și străini.

Hotelierii justifică creșterea neîncetată a prețurilor cu argumente cunoscute – penuria de forță de muncă, inflația generală, creșterea costurilor pentru salarii. 38% dintre cei care au participat la sondaj indică faptul că lipsa de personal este o problemă majoră.

Unul din patru se plânge de condițiile în continuă schimbare și de imposibilitatea planificării pe termen lung, pentru 17% creșterea prețului bunurilor și serviciilor de consum este o provocare majoră. 13% susțin că pentru ei cea mai grea lovitură este faptul că turiștii părăsesc piețele tradiționale.

viewscnt
Afla mai multe despre
bulgaria
hotel