Hyatt, una dintre cele mai importante companii globale de ospitalitate și unul dintre cei mai experimentați operatori internaționali din regiunea CEE, prospectează piața din România ca parte a strategiei sale de expansiune în Europa de Est. Grupul intenționează să își facă intrarea pe piața locală prin dezvoltarea unui hotel upper scale în București, cu aproximativ 200 de camere sub managementul Hyatt. Proiectul este anticipat să devină emblema brandului în România.
Profit.ro organizează astăzi Gala anuală Povești cu Profit...made in Romania, în care sunt premiați manageri și companii românești - DETALII AICI
„România este o piață foarte atractivă, pe care Hyatt încă nu a reușit să o exploreze. Oportunitățile pentru dezvoltarea unor hoteluri de mari dimensiuni în centrul Bucureștiului sunt rare și, în general, se bazează pe modele de franciză. Obiectivul nostru este să dezvoltăm un hotel full-service, de nivel upper class, sub managementul nostru direct, care să devină emblema brandului în țară.
Această abordare ne va permite să ne conectam la piața locală, să dezvoltăm infrastructura și să valorificăm talentele locale. Suntem ferm convinși că această strategie reprezintă cheia succesului pe termen lung. Intenționăm să construim parteneriate cu businessuri locale puternice, așa cum am făcut în Bulgaria, care este cea mai importantă piață din Europa de Est a grupului. Ne propunem să replicăm acest model de succes și în România”, a declarat Takuya Aoyama, VP development în cadrul Hyatt.
CITEȘTE ȘI National Geographic Traveller a publicat lista celor mai tari locuri și experiențe din 2024. Albania este „steaua în ascensiune a Europei”
Portofoliul regional al companiei cuprinde 13 proprietăți exclusiviste, situate în Bulgaria, Muntenegru, Republica Cehă, Slovacia, Polonia, Serbia și Ucraina, oferind în total peste 3.395 de camere.
Alte 6 proiecte hoteliere sunt planificate în regiune în următorii 3 ani, în țări precum Bulgaria, Estonia, Serbia, Albania și Croația, iar România este următoarea destinație.
Bulgaria este în prezent cea mai mare piață a grupului Hyatt din Europa de Est, cu 6 hoteluri operaționale și un al 7-lea în dezvoltare, programat să își primească oaspeții începând cu anul 2024. Hyatt și-a făcut intrarea pe piața bulgară odată cu deschiderea Hyatt Regency Sofia în 2020, iar în doar 3 ani a devenit lider de piață, pozitionând Bulgaria ca o piață de bază în regiune.
„Europa Centrală și de Est a trecut prin transformări remarcabile. Dinamismul regiunii se datorează, în mod special, companiilor din sectorul privat, înființate cu doar 30 de ani în urmă, care încă își păstrează caracteristicile specifice start-up-urilor: agilitate, curaj și rapiditate, capacitatea de a valorifica oportunitățile. Creșterea economică constantă din regiunea CEE, care depășește Europa de Vest, oferă oportunități semnificative pentru brandurile hoteliere internaționale”, a adăugat Takuya Aoyama.
CITEȘTE ȘI Italia confiscă aproape 780 de milioane de euro de la Airbnb în cadrul unei anchete de evaziune fiscalăÎn 2022, Hyatt a atins o etapă importantă, marcând al șaselea an consecutiv în care a fost desemnată compania de ospitalitate cu cea mai rapidă creștere la nivel mondial. Între 2017 și 2022, Hyatt a inaugurat 120 de hoteluri noi (aproximativ 23.200 de camere), dintre care 45% sunt amplasate în Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA). Aproximativ 66% din camerele adăugate se încadrează în segmentele de lux, lifestyle și resorturi.
În regiunea EMEA, Hyatt operează în prezent peste 200 hoteluri, cu un total de 46.000 de camere, având peste 18.000 de angajați, dintre care 7.000 în Europa. Portofoliul său diversificat include 18 branduri unice, dintre care Hyatt Regency este cel mai reprezentat, cu 47 de hoteluri, ceea ce reprezintă aproximativ 23% din total.
Grupul deține peste 1.250 de hoteluri, cu peste 304.000 de camere și o echipă de peste 189.000 de angajați care activează în 76 de țări.
Compania Hyatt Hotels Corporation, cu sediul central în Chicago, include peste 1.250 de hoteluri și proprietăți all-inclusive în 76 de țări de pe 6 continente. Oferta companiei include branduri din Colecția Timeless, inclusiv Park Hyatt®, Grand Hyatt®, Hyatt Regency®, Hyatt®, Hyatt Residence Club®, Hyatt Place®, Hyatt House®, Hyatt Studios și UrCove; Colecția Boundless, inclusiv Miraval®, Alila®, Andaz®, Thompson Hotels®, Dream® Hotels, Hyatt Centric® și Caption by Hyatt®; Colecția Independent, care include The Unbound Collection by Hyatt®, Destination by Hyatt® și JdV by Hyatt®; și Colecția Inclusive, care include Hyatt Ziva®, Hyatt Zilara®, Zoëtry® Wellness & Spa Resorts, Secrets® Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas®, Dreams® Resorts & Spas, Hyatt Vivid Hotels & Resorts, Alua Hotels & Resorts® și Sunscape® Resorts & Spas.