Hotelul Sheraton din centrul Capitalei va fi extins cu un nou corp de clădire, cu aproximativ 100 de camere, investiția estimată fiind de 30.000-50.000 euro pe cameră, a declarat pentru Profit.ro Daniel Ben-Yehuda, General Manager Sheraton București. Hotelul a fost parte a lanțului hotelier Starwood Hotels & Resorts Worldwide, una dintre cele mai importante companii de ospitalitate și agrement din lume. Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc a fost preluat în 2016 de Marriott Internațional.
ULTIMA ORĂ Nouriel Roubini, "Dr. Doom", vine în România. Detalii AICI
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Deocamdată, lucrările sunt în faza de demolare a unor construcții aflate pe teren, în paralel fiind derulate și procedurile de obținere a tuturor autorizațiilor necesare întregii investiții.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Foto Profit.ro
La acest moment, lucrările efective de extindere sunt calculate să înceapă în jurul anului 2021 și să fie încheiate după aproximativ un an.
În prezent, hotelul are 270 de camere și apartamente.
Foto Profit.ro
Yehuda conduce Sheraton București din august 2015, după ce anterior a condus hotelul sub brandul Howard Johnson și a fost General Manager la Ramada Plaza București și Sheraton Tahiti.
Foto Profit.ro
Daniel Ben-Yehuda
Hotelul său găzduiește restaurantul Avalon și un restaurant cu specific japonez, Benihana.
Foto Profit.ro
Hotelul Sheraton a fost deschis în august 2015, în parteneriat cu Grand Plaza Hotel, firmă controlată indirect de omul de afaceri Radu Dimofte, unul dintre cei mai mari proprietari de imobile din București, care mai deține și hotelurile Ramada Parc și Ramada Plaza.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Toate hotelurile din România ale lituanienilor de la Apex Alliance - scoase la vânzare după deschidere. Primul pe listă, Hiltonul abia inaugurat în aeroportul Otopeni. În acționariat - cel mai bogat om din statul baltic"Tipologia clienților din restaurante este destul de pestriță, însă accesul la pachetele turistice mai avantajoase i-a ajutat pe foarte mulți să își lărgească orizontul în materie de preferințe gastronomice. Astfel, călătorind și testând tot mai mult, este firesc ca românii să caute experiente noi și diverse. Din punct de vedere al condițiilor economice, observăm ca românii sunt din ce în ce mai dispuși să cheltuiască mai mult pe experiențe culinare de calitate, întrucât revolutia gastronomică este un trend în plina dezvoltare. Show-urile TV, blogurile culinare, accesul facil la fel și fel de rețete, pleiada de restaurante noi, toate acestea fac ca lumea gastronomiei să fie tot mai atractivă. Marjele de profitabilitate, pe de altă parte, sunt destul de mici când vine vorba de preparate pe baza de ingrediente scumpe, fine, intrucât în România nu strălucim la acest capitol, astfel că tot ce înseamnă gama premium presupune import, si deci costuri mult mai mari", spunea directorul Sheraton.