Dertour intră în România promițând tarife mici și vine cu chartere proprii pentru destinațiile clasice de vară

Dertour intră în România promițând tarife mici și vine cu chartere proprii pentru destinațiile clasice de vară

Cosmin Marinof, directorul general al Travel Brands

scris 30 oct 2019

Concernul german Dertour, care a cumpărat recent agențiile de turism ale lui Dragoș Anastasiu, l-a numit director general pentru România pe Cosmin Marinof, fost director de vânzări al lanțului de agenții achiziționate, și își propune să intre pe piața românească cu o paletă largă de destinații exotice la prețuri reduse, ca și cu chartere proprii din șapte orașe pentru o serie de țări, printre care Turcia, Grecia, Spania, Egipt și Tunisia.

Șefii celor mai mari bănci din România vor dezbate cu celebrul economist Nouriel Roubini starea reală a economiei și perspectivele izbucnirii unei noi crize. Te așteptăm la eveniment! Click pentru detalii și înregistrare

La începutul acestei luni, DER Touristik Group, parte a grupului german REWE, a finalizat tranzacția prin care preia toate activitățile de turism - turoperare, retail, business travel și incoming - ale grupului Eurolines România, cel mai mare din turismul românesc după cifra de afaceri, deținut de Dragoș Anastasiu.

Urmărește-ne și pe Google News

Travel Brands, firma vândută de Anastasiu și care reunește acum 80 de agenții de turism sub brandul Dertour, cu peste 400 de angajați, va opera pe piața autohtonă 19 destinații externe, din șapte orașe. Dertour este primul concern german de turism care intră cu chartere în România, trimițând turiști către destinații externe.

Cosmin Marinof, directorul general al Travel Brands, spune că agenția se va focusa pe zona mediterană, preferată de români pentru vacanțele de vară - Grecia, Turcia, Cipru, Spania, Tunisia, Egipt. "Vom dezvolta destul de mult produsul pe Turcia. Egipt e o destinație în creștere în această perioadă, dar avem și foarte multe destinații exotice, Thailanda, cu plecări în această iarnă, vom avea 35 de plecări, un număr record, dar și Zanzibar, Maldive, Punta Cana, Cancun. Pentru vara următoare vom avea Bali", arată Marinof.

El a adăugat că tarifele pentru destinațiile exotice au scăzut destul de mult în ultimii ani, devenit la fel de accesibile ca cele pentru Turcia. "Avem ofertă pe Thailanda cu prețuri de la 667 de euro cu zbor inclus și 7 zile de cazare cu mic dejun. Pentru vara următoare avem oferte pe Thassos, unde le place românilor, de la 217 de euro o săptămână de cazare cu demipensiune", a afirmat directorul Travel Brands.

Marinof susține că, datorită puterii mari de negociere a grupului Dertour, tarifele practicate de concernul german în România vor fi cu 7% mai mici decât media pieței autohtone.

Ca planuri de viitor, Dertour va deschide trei agenții în mall-uri noi, la Sibiu, Brașov și Târgoviște, prima dintre acestea urmând să fie inaugurată la Sibiu pe 15 noiembrie. 

"Dertour Germania operează în acest moment 150 de destinații, dar vom crește numărul lor an de an. Modelul nostru este de hypermarket, am vândut produse de la mai mulți turoperatori germani și români, iar acum ne vom focusa și pe modelul de turoperator. Online-ul crește, dar nu credem că vom ajunge o piață ca în Scandinavia, cu 90% vânzări online. Avem deja primele cataloage în limba română. La incoming vom vinde mai ales Transilvania și Delta Dunării", a precizat Marinof.

Dragoș Anastasiu, după vânzarea către Dertour: Acum, marii turoperatori europeni vor deschide ochii și în 5 ani vor fi toți în România CITEȘTE ȘI Dragoș Anastasiu, după vânzarea către Dertour: Acum, marii turoperatori europeni vor deschide ochii și în 5 ani vor fi toți în România

La conferință a participat și Sören Hartmann, CEO al DER Touristik Group, dar și Dragoș Anastasiu. "Travel Brands este liderul pieței de turism din România, iar toți cei 400 de angajați pe care îi preluăm sunt un atu pentru activitățile și planurile noastre din Europa de Est. Suntem foarte motivați când vine vorba de realinierea ideii de vacanță pe piața românească. Îi sprijinim cu toată puterea și resursele grupului nostru. Utilizarea brandului Dertour în România atât pentru retail, cât și pentru turoperare ne va consolida cu siguranță poziția pe piața locală de travel", a spus Sören Hartmann, CEO al DER Touristik Group.

Întrebat dacă mai pregătește și alte achiziții pe piața românească, Hartmann a răspuns că, deocamdată, nu are în plan o extindere.

Dragoș Anastasiu nu a dorit să dezvăluie valoarea tranzacției, însă susține că este cea mai mare sumă plătită pentru o agenție de turism românească. Surse din piață ale Profit.ro avansează însă o tranzacție de peste 10 milioane euro.

Ca o premieră pentru piața românească, grupul Der Touristik, cu afaceri anuale de 7 miliarde de euro, de peste cinci ori mai mult decât toate agențiile de turism din România împreună, a avut întâlnirea boardului internațional în București. "Timp de trei zile, cei care conduc Der Touristik la nivel mondial au stat în București și au discutat strategia grupului în mai multe ședințe. Acesta este un semn bun pentru România, iar țara noastră a fost o supriză pozitivă pentru acești manageri", a spus Dragoș Anastasiu.

viewscnt
Afla mai multe despre
travel brands
dertour
romania
dragos anastasiu
cosmin marinof
destinatii exotice
chartere