Platforma americană Airbnb a decis să “suprascrie” condițiile normale de anulare a rezervărilor și să permită atât clienților, cât și gazdelor, să anuleze gratuit rezervările.

După ce la finalul săptămânii trecute a introdus posibilitatea anulării gratuite a rezervărilor doar pentru anumite regiuni, precum Statele Unite, Coreea de Sud și Italia, Airbnb a decis să extindă acum această politică la nivelul întregii platforme.
Singura excepție o reprezintă călătoriile în interiorul Chinei. În rest, toți ceilalți utilizatori au posibilitatea să-și anuleze rezervările.

Există, însă, o anumită perioadă stabilită. Regula este valabilă pentru călătoriile care urmau să fie făcute în perioada 14 martie - 14 aprilie. În funcție de evoluția pandemiei, nu este exclus că Airbnb să decidă extinderea perioadei.
În mod normal, utilizatorii care se încadrează, ar trebui să primească un mesaj automat prin care să fie înștiințați de modificare.
Chiar dacă, dintr-o eroare, nu primesc mesajul de notificare. Aceștia își vor recupera toți banii dacă vor încerca să-și anuleze rezervarea.
Deocamdată, Airbnb este un caz singular într-o industrie care încearcă să-și minimizeze pierderile în contextul pandemiei de coronavirus. Marii jucători, precum Booking.com sau alții, nu au luat, până acum, măsuri similare.