Strategia de business Lensa - cel mai mare retailer de optică din România

Strategia de business Lensa - cel mai mare retailer de optică din România
scris 24 iul 2024

După o perioadă de doi ani marcată de o expansiune accelerată, Lensa, cel mai mare retailer de optică din România, își concentrează în prezent strategia de business pe deschiderea de magazine în locații cheie și consolidare.

În 2023, Lensa a deschis 47 de magazine, un număr record, dintre care 42 pe teritoriul României, 4 în Chișinău, Republica Moldova și un magazin în Sofia, Bulgaria, devenind astfel primul brand de optică românesc care depășește granițele țării.

Urmărește-ne și pe Google News

În 2024, în cel de-al 11-lea an de activitate, compania își îndreaptă atenția către consolidarea businessului pentru a asigura o creștere continuă și diversificarea portofoliului de produse și de servicii, asigurând clienților o experiență ce le depășește așteptările.

Lensa Kids și testările audiologice, noi linii de business

Lensa Kids este o divizie a retailerului dedicată copiilor. Aceasta oferă o gamă variată de produse și se concentrează pe oferirea unor soluții de înaltă calitate care să asigure sănătatea și confortul vizual al copiilor. În prezent, Lensa Kids deține 4 magazine în București, Timișoara și Craiova.

Lensa a revoluționat accesul la servicii de sănătate vizuală în România prin introducerea consultului optometric gratuit. Această inițiativă subliniază angajamentul companiei de a face îngrijirea optică accesibilă și de a promova sănătatea vizuală, oferind peste 2 milioane de consultații optometrice gratuite.

Compania a extins portofoliul de servicii prin introducerea testării audiologice. Această nouă inițiativă vine ca răspuns la cerințele tot mai mari ale clienților pentru servicii de sănătate complete și integrate. Clienții Lensa vor putea beneficia de evaluări audiologice gratuite și de soluții personalizate pentru problemele auditive.

„Suntem mândri de realizările noastre din ultimii ani, datorate efortului depus de întreaga echipă. Acum este momentul să ne concentrăm pe consolidarea afacerii pentru a asigura o bază solidă pe termen lung, ceea ce ne va permite să ne menținem poziția de lider pe piața de optică din România. Ne propunem să oferim nu doar produse de calitate, ci și o experiență superioară pentru clienți.” a declarat Daniel Crăciun, CEO Lensa.

Lensa rămâne angajată în misiunea sa de a îmbunătăți sănătatea vizuală prin inovație și excelență în servicii. Această nouă etapă de consolidare este esențială pentru asigurarea unei evoluții durabile și pentru menținerea standardelor înalte care au definit brandul până acum. Aceasta implică optimizarea proceselor interne, extinderea portofoliului de produse și îmbunătățirea experienței clienților.

Lensa este un brand 100% românesc, fondat de antreprenorul Daniel Crăciun. La 11 ani de la deschidere, Lensa este cea mai mare rețea de optică din România, având în portofoliu 88 de magazine în cele mai importante orașe din România, Republica Moldova și Bulgaria.

viewscnt
Afla mai multe despre
lensa
magazin
ochelari