Este cel mai recent concept global de magazin flagship, semnat de Biroul de Arhitectură Zara.
Noul spațiu are suprafața extinsă, integrează soluții digitale noi și propune un layout fluid, cu o succesiune de spații interconectate și intrări separate pentru o parcurgere intuitivă.
În ultimii trei ani, Inditex România a înregistrat o creștere constantă. Cifra de afaceri a urcat de la 2,22 miliarde lei în 2022 la 2,94 miliarde lei în 2024, iar profitul net a crescut de la 299 milioane lei la 415 milioane lei. Numărul angajaților a ajuns la 1.942, cu vanzari de peste 1,5 milioane per angajat.
Inditex România operează 145 de magazine. Deși are o rețea mai mică, brandul mamă al Zara generează un profit net de aproape 20 de ori mai mare.
Inditex România este deținută în proporție de 100% de Industria de Diseño Textil S.A., companie spaniolă.
La nivel internațional, grupul Inditex, brandul mamă al Zara, a încheiat anul 2024 cu venituri totale de 38,6 miliarde euro, în creștere cu 7,5% față de anul anterior. Profitul net al grupului a ajuns la 5,9 miliarde euro, în creștere cu 9%, cea mai ridicată valoare din istoria companiei. Capitalizarea bursieră a Inditex a ajuns la 156 miliarde euro.

În 2024, compania-mamă a Zara rămâne liderul pieței de fashion din România, cu cotă de aproximativ 17% din totalul cifrei de afaceri a industriei și aproape 30% din profitul total.
Tot la Sun Plaza, Inditex a deschis recent noul magazin Pull & Bear, cu suprafața extinsă la 900 mp, cu un design minimalist și soluții digitale noi, adaptate unui stil de viață modern.















