Veniturile trimestriale ale PepsiCo au dezamăgit

Veniturile trimestriale ale PepsiCo au dezamăgit
Profit.ro
Profit.ro
scris 12 iul 2024

PepsiCo a ratat joi așteptările privind veniturile din al doilea trimestru, deoarece o serie de creșteri de prețuri și concurența din partea mărcilor private au încetinit vânzările de snackuri și sucuri, în principal în Statele Unite, cea mai mare piață a sa, transmite Reuters.

Analiștii au spus că prețurile produselor, care încep să se normalizeze după aproape doi ani de creșteri multiple, sunt încă mai mari decât nivelurile de dinaintea pandemiei, oferind companiilor de produse alimentare ambalate precum PepsiCo puțin spațiu pentru a crește prețurile, pe măsură ce volumele se micșorează, scrie News.ro

Urmărește-ne și pe Google News
FOTO Chinezii de la MG lansează în Europa noul HS. Au fost anunțate prețurile pentru România CITEȘTE ȘI FOTO Chinezii de la MG lansează în Europa noul HS. Au fost anunțate prețurile pentru România
Evenimente

11 septembrie - Maratonul Impactul fiscalitații în economie. Parteneri: ARB, CEC Bank, CITR
24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: CEC Bank, ContentSpeed
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: Raiffeisen Bank
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania

PepsiCo a majorat prețurile medii ale produselor cu 5% pentru trimestrul încheiat pe 15 iunie, în mod similar cu primul trimestru.

Cu toate acestea, volumele organice globale au scăzut cu 3% în perioada raportată.

Directorii companiei au spus că performanța de la începutul anului în multe categorii de alimente, inclusiv gustări, a fost redusă, deoarece consumatorii au devenit mai conștienți de valoare în timp ce cheltuiau.

"De-a lungul timpului, vedem mult mai multă sensibilitate la preț și consumatori care caută mai multă valoare în toate grupurile de venituri. Acum, acesta este ceva ce trebuie să luăm în considerare", a declarat directorul general al Pepsico, Ramon Laguarta, pentru Reuters.

El a mai spus că compania și-a sporit productivitatea și nu poate continua să mărească prețurile.

PepsiCo adaugă noi arome mărcilor sale, cum ar fi Lay's, Doritos și Cheetos, pentru a se potrivi diferitelor preferințe ale consumatorilor, oferind în același timp produse la diferite niveluri de preț.

”Trebuie să punem mult mai mult accent pe eficiența noastră”, a spus Laguarta.

Frito-Lay North America, afacerea de gustări a companiei, care este și a doua ca mărime, a înregistrat o scădere a volumelor cu 4%, în timp ce divizia de băuturi din America de Nord, cea mai mare, a înregistrat o scădere de 3,5%.

Acțiunile companiei au scăzut cu până la 3,4%, până la un minim al ultimelor nouă luni, de 158,03 USD pe unitate.

viewscnt
Afla mai multe despre
pepsico
snackuri
băuturi răcoritoare