Distribuitorul de produse de birotică și papetărie Vector International a înregistrat în 2022 o cifră de afaceri de 8,8 milioane de euro, iar pentru anul în curs așteaptă o creștere a acesteia cu aproximativ 20%.
Ce așteptări au de la magazinele online din România clienții de pe piețele regionale de interes (Bulgaria, Grecia, Polonia, Slovacia și Ungaria), perspectivele economice ale comerțului online în anul 2023, răspunsurile pieței de curierat la cerințele tot mai specifice ale clienților, în contextul provocărilor anului, vor fi prezentate la Conferințele „Barometrul e-Commerce”, organizate de Profit.ro în parteneriat cu DPD România și devenite deja o tradiție. În acest an, conferința va fi organizată pe 7 martie, la Marriott Grand Hotel Bucharest, urmând să fie transmisă în direct și de PROFIT NEWS TV
Provocările anului 2023, în domeniul comercializării produselor de birotică și papetărie, vor avea în continuare legătură cu posibilele sincope din lanțul de aprovizionare, evoluția prețurilor, precum și cu ritmul foarte lent în care sunt acordate finanțările.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“Anul care tocmai s-a încheiat a fost un an imprevizibil deoarece nimeni nu știa cum va evolua în contextul post-pandemic, cu război la graniță și o recesiune iminentă. În ceea ce privește anul 2023, ne așteptăm ca domeniul biroticii și papetăriei să vireze destul de mult către comercializarea produselor de profil de tip high-tech (Ex: ecrane interactive, table interactive).
Pe acest segment high-tech, în 2022, Vector a înregistrat o creștere a cererii, comparativ cu anii precedenți de aproximativ.15% pe toate sectoarele de piață (public și privat) și pe toate canalele de vânzare, iar în 2023 previzionăm o creștere de cel puțin 25% în contextul în care se anunță investiții mari din partea statului român în digitalizare.
De asemenea, creșterea pe care o previzionăm pe acest segment vine și în contextul în care am încheiat, încă de anul trecut, un parteneriat exclusiv cu o companie asiatică cu care vom dezvolta foarte mult domeniul educațional. Avand în vedere proiectele care se desfășoară pe zona de digitalizare, credem că, din gama noastră ecranele interactive Horion vor fi produsele vedetă pentru 2023”, declară Marius Avram, CEO Vector Internațional.
“Ne așteptăm ca în acest an produsele destinate școlarilor și studenților să fie la fel de căutate ca în 2022. Astfel încât produse precum rucsacurile Lego, Nikidom și Caterpillar, penarele Zipit, caietele Oxford sau stilourile Schneider să se regăsească în topul celor mai căutate produse din magazinele noastre. Canalele de vânzare pentru anul 2023 vor rămâne în continuare cel offline și online, dar sperăm ca vânzările online să crească în acest an deoarece anul care a trecut s-a remarcat printr-o apetență mai mare a românilor, fie ei consumatori direcți sau companii, pentru cumpărăturile tradiționale”, declară Marius Avram.
Fondată în 1997, compania Vector Internațional este specializată în importul, distribuția și comercializarea produselor atât pentru birou cât și pentru acasă: birotică, papetărie, curățenie, protocol, promoționale, signalistică, IT&C.
Compania Vector Internațional deține în portofoliu magazinele Autograf lansate în piață în 2012 care activează, în acest moment, în două dintre cele mai importante centre comerciale din București și Iași și două magazine online autograf.ro și gutuie.ro.
Grupul Vector Internațional are în acest moment 75 de angajați.