Sunt datele finale publicate de Adobe Analytics.
Aceasta monitorizează peste un miliard de vizite pe site-uri de retail din Statele Unite.
Pentru weekend, Adobe estimează cheltuieli de 5,5 miliarde de dolari sâmbătă și 5,9 miliarde de dolari duminică, în creștere anuală de 3,8% și, respectiv, 5,4%.
Separat, Salesforce a raportat cheltuieli de 18 miliarde de dolari în Black Friday, cu 3% mai mari față de anul precedent, în special pe segmentul de articole vestimentare și accesorii de lux.
Totuși, compania notează că, deși valoarea coșului a crescut, cumpărătorii au achiziționat mai puține produse din cauza scumpirilor.
În magazinele fizice, traficul a fost moderat în dimineața de după Thanksgiving, consumatorii fiind mai prudenți pe fondul inflației persistente, incertitudinii generate de politicile comerciale și unei piețe a muncii mai slabe.
Cyber Monday rămâne punctul culminant al sezonului de reduceri: Adobe anticipează cheltuieli online de 14,2 miliarde de dolari, cu 6,3% peste nivelul de anul trecut.
Performanțele acestora au contrastat cu dificultățile întâmpinate de alți retaileri majori precum Target și Best Buy, care au raportat scăderi ale vânzărilor.
Era arătat că această dinamică evidențiază preferința consumatorilor pentru platformele online și ofertele competitive ale retailerilor mari și ale platformelor emergente, pe fondul unei schimbări semnificative a comportamentului de consum.












