Vânzările Metro Cash&Carry România au revenit pe creștere în anul fiscal 2015/2016, respectiv octombrie 2015 - septembrie 2016, la 904 milioane euro, de la 887 milioane euro în anul anterior, în pofida închiderii magazinului din Brăila, evoluția fiind susținută de reducerile de TVA și creșterea consumului.
Numărul angajaților companiei a scăzut cu 426 persoane, de la 4.300 salariați la 3.874 salariați, potrivit unui raport al grupului german.
După închiderea magazinului de la Brăila, Metro Cash&Carry a ajuns la o rețea de 30 de magazine, dintre care 25 cash&carry și cinci Punct. Compania mai operează și un magazin online de birotică.
Aceasta este a doua decizie de închidere a unui magazin, după Metro Punct Pitești în 2014.
CITEȘTE ȘI Immofinanz rebranduiește cele patru centre comerciale din România în VIVO! și începe construcția unui parc de retail la BrașovVânzările Metro Cash&Carry România au scăzut în anul fiscal 2014/2015, respectiv octombrie 2014 - septembrie 2015, la 887 milioane euro, de la 909 milioane euro în anul anterior, perioadă în care a închis un magazin la Pitești și și-a redus numărul angajaților cu 582 persoane, la 4.349 salariați.
Metro Cash&Carry a întârziat restartarea afacerii după perioada crizei, odată cu economia României în 2013-2014, după circa un an de reorganizare rețeaua este pregătită pentru următorii 20 de ani pe piața românească, mizând tot pe profesioniști: HoReCa și comercianții independenți.
Din 2009 până în 2014, vânzările Metro Cash&Carry au înregistrat un declin constant, de la 5,74 miliarde lei la 4,48 miliarde lei, potrivit datelor disponibile la Ministerul Finanțelor.
Metro Cash&Carry este parte a grupului german Metro și a fost primul retailer care a intrat în România după Revoluție, în 1996.
Din iulie, Metro Cash&Carre are un nou director general Roland Ruffing.