Afacerile Carrefour pe piața românească au depășit 1,5 miliarde de euro după primele nouă luni, România devansând Polonia pentru prima dată în funcție de vânzări.
Vânzările Carrefour în România au crescut cu 4,8% în termeni comparabili și cu 8,3% la un curs de schimb constant, până la 1,527 miliarde de euro (TVA inclus).
România a devenit a cincea mare piață europeană pentru retailerul francez, devansând, în premieră, piața poloneză, unde vânzările au avansat cu 1,4% (+3% la un curs constant), până la 1,499 miliarde de euro.
CITEȘTE ȘI Jumbo și-a urcat vânzările la peste 100 milioane de euro în România și pregătește noi lansări pe piața localăLa nivel global, Carrefour a obținut vânzări de 62,52 miliarde de euro în primele nouă luni, în urcare cu 1,1% în termeni comparabili.
În trimestrul al treilea, vânzările grupului francez au crescut cu 2,1% raportat la perioada similară din 2017, până la 21,08 miliarde de euro.
Vânzările din România s-au situat la 534 milioane de euro în trimestrul al treilea, cu 4% peste rezultatul consemnat în intervalul iulie-august 2017. În trimestrul anterior, vânzările pe piața locală au atins 507 milioane de euro.
Retailerul francez operează o rețea de aproape 330 de magazine în România.