Teilor, lanț de magazine de bijuterii de lux, cu prezență în regiunea Europei Centrale și de Est, a deschis al patrulea magazin fizic în Bulgaria, într-un nou oraș, Plovdiv, după cele trei din Sofia. Noua deschidere marchează cel de-al 15-lea magazin al brandului pe plan internațional.
Bulgaria a fost prima piață externă pentru companie. Cu noul magazin din Bulgaria, primul deschis de companie în 2023, Teilor ajunge la 65 de magazine fizice în România, Polonia, Bulgaria, Ungaria și Cehia.
„În 2023 ne dorim să ne consolidăm prezența în piețele internaționale în care activăm. Deschiderea noului magazin din Plovdiv marchează un nou pas al expansiunii în Bulgaria, prima graniță pe care Teilor a trecut-o în afara României. Noutatea constă în faptul că este și primul magazin pe care îl deschidem în afara Sofiei, unde suntem deja prezenți în trei centre comerciale”, a declarat Willy Dicu, CEO Teilor.
„Deschiderea magazinului din Plovdiv e parte din strategia noastră de extindere la nivel internațional, ocazie cu care bifăm cel de-al 15-lea magazin al rețelei Teilor din afara României. Procesul de expansiune va rămâne în focusul nostru pentru țările internaționale, unde avem în vedere cele mai importante orașe”, adaugă acesta.
Teilor își va continua strategia de expansiune și, până în 2024, se va concentra pe consolidarea prezenței pe piețele existente. Începând cu 2025, compania va explora extinderea în Germania, Austria, Slovacia și alte piețe, vizând să deschidă noi magazine în locații premium.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Pe lângă magazinele fizice, Teilor operează, în prezent, cinci platforme online – teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg și teilor.pl.