Startup-ul ceh Glami, prezent pe piața din România din 2017, a înregistrat o creștere de 125% a veniturilor la sfârșitul anului 2019 pe piața locală, România trecând pe locul 2 în topul celor 15 țări în care este prezent.
Anul acesta, Glami țintește o creștere anuală de peste 45% în venituri pentru parteneri, comparativ cu anul anterior.
Până la sfârșitul anului 2019, glami.ro a adus venituri de peste 160 de milioane de lei partenerilor de pe piața locală, potențate și de vânzările din perioada sărbătorilor de iarnă 2019, cu 60% mai mari față de 2018.
GlamiI are la acest moment circa 250 de parteneri activi înregistrați pe platformă și un milion de produse listate, de la 25 de magazine partenere la data lansării, în iunie 2017.
Până la sfârșitul primului trimestru al acestui an va fi dată spre folosință utilizatorilor funcția Glami reviews, iar update-uri la nivelul platformei, precum video-uri de prezentare în stil augmented reality (AR), pe lângă tool-urile de inteligență artificială (AI) deja utilizate, sunt luate în calcul de echipa de dezvoltatori.
Între 2015 și 2018, Glami a înregistrat o creștere a veniturilor de 820%.