Platforma de servicii și abonamente medicale și de fitness SanoPass FIT, preluată în 2022 de grupul MedLife, estimează că va ajunge în acest an la peste 6.000 de clienți pe segmentul B2B, rezultat care va contribui la consolidarea poziției companiei pe piață.
Anul trecut, numărul de clienți B2B a urcat de la 57 la 312, în timp ce pe segmentul B2C creșterea a fost de la 1.450 la 2.660.
“Pentru 2024, SanoPass FIT își propune o expansiune semnificativă, concentrându-se pe creșterea bazei de clienți, a rețelei de parteneri și îmbunătățirea rezultatelor financiare. (…) Ne așteptăm la o continuare a creșterii pentru segmentul Fitness B2B, cu o expansiune remarcabilă estimată la 6.377 de clienți”, a declarat pentru Profit.ro Andrei Vasile, CEO și fondator SanoPass FIT (foto).
El spune că a fost surprins de reducerea plafonului de deductibilitate pentru abonamentele de fitness la nivelul angajatorilor, de la 400 de euro anual la 100 de euro, cu începere de la 1 ianuarie 2024, și că, în aceste noi condiții, platforma s-a adaptat și a dezvoltat alte modalități de colaborare cu angajatorii, astfel încât să poată asigura servicii destinate angajaților în limitele actualului cadru fiscal.
În România există circa 1.000 de săli de fitness, pe o piață cu 800.000 – 1 milion de clienți și o valoare estimată la peste 300 de milioane de euro.
Datele SanoPass FIT arată că cele mai active orașe sunt București, Cluj, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova și Oradea, iar printre tendințele anului se numără Integrarea tehnologiei în fitness, antrenamentele la distanță și online, fitnessul holistic și bunăstarea mentală, antrenamentele scurte și intense, respectiv diversificarea tipurilor de exerciții sau activități sportive.
Platforma care acum asigură acces în peste 1.000 de clinici private și peste 400 de săli de sport a fost fondată în 2019 și preluată trei ani mai târziu de MedLife.