Carrefour România a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de 3,19 miliarde de euro, un avans de 3,2% față de 2023.
Organic (excluzând impactul magazinelor deschise în ultimele 12 luni), Carrefour a înregistrat în România o creștere de 1,2%, România fiind singura piață europeană în care retailerul a raportat un rezultat pozitiv din perspectiva cifrei de afaceri.

3 aprilie - Eveniment Profit Health.forum - Sănătate nouă
16 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Astfel, pe piața de origine, Carrefour a înregistrat o cifră de afaceri de 43,95 de miliarde de euro, în scădere cu 2,3% față de 2023 în termeni organici.
Hipermarketurile au raportat cel mai mare declin în Franța (-4,2%), urmate de supermarketuri (-1,4%), în timp ce canalul de convenience a înregistrat un plus de 0,7% în termeni organici, arată Revista Progresiv.

Dacă ne raportăm la celelalte piețe europene în care Carrefour este activ, în Spania retailerul a înregistrat o scădere de 0,2% până la 11,71 de miliarde de euro, în Belgia declinul a fost de 1,6% pe același univers de magazine, în timp ce în Italia retailerul a raportat un minus de 2,6% până la 4,18 miliarde de euro, iar în Polonia retailerul francez a înregistrat o cifră de afaceri de 2,4 miliarde de euro, în scădere cu 3% față de 2023.
La nivel de grup, Carrefour a înregistrat pentru anul 2024 o cifră de afaceri de 94,55 de miliarde de euro, în creștere cu 9,9% pe univers comparabil de magazine, evoluția fiind susținută de regiunea America Latină unde retailerul a înregistrat vânzări de 24,54 de miliarde de euro, în creștere cu 38,1% față de anul anterior.
Carrefour este unul dintre cei mai importanți jucători activi pe piața locală, ajungând pe locul al treilea în top odată cu preluarea magazinelor cora. La finalul anului trecut, Carrefour opera pe piața din România 456 de magazine, dintre care 57 de hipermarketuri, 193 de supermarketuri, 179 de magazine de conveniență și 27 de magazine de tip discount.