Pornit cu o investiție de 15.000 euro, retailerul online românesc DY Fashion, fondat în 2012 de Irina și Dragoș Aipu, estimează pentru 2022 o cifră de afaceri de 5 milioane euro.
În 2020, cifra de afaceri a fost de aproximativ 17,4 milioane lei (aprox 3,5 milioane euro), iar in 2021 CA a fost de aproximativ 21 milioane lei (aprox 4,2 milioane euro). Pentru 2022, compania estimează o cifră de afaceri de 5 milioane euro, cu o marjă de 10%.
Un alt obiectiv al business-ului online este creșterea notorietății brandului propriu DY Fashion, mărirea capacității de producție și creșterea numărului de modele din colecțiile proprii. Brandul propriu a fost lansat în 2021 în colaboarare cu designerul Irina Mușat. În momentul de față, 10% din vânzări îl reprezintă brandul propriu, iar până la finalul anului 2022 reprezentanții DY Fashion estimează o creștere de până la 20%.