Auchan România plănuiește să lanseze în acest an încă 2 magazine din noul format ATAC Hiper Discount, pe lângă cel inaugurat joi, primul din București și al 8-lea la nivel național, și să accelereze ritmul deschiderilor anii viitori. Conceptul, o premieră pentru Auchan, a fost proiectat integral în România și este primul produs “exportat” deja de grup pe alte piețe, respectiv în Polonia.
“Este un format foarte important pentru noi, pentru că pe lângă franciză este formatul pe care facem expansiunea, potrivit strategiei noastre. În contexul actual, în care clienții sunt mult mai sensibili la preț, este conceptul care percutează cel mai bine, la toți indicatorii, așa cum am văzut în toate cele 7 magazine remodelate în ATAC - clienți, număr de articole, trafic.

16 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Toți au crescut, mai puțin prețul mediu, care a scăzut foarte mult (în comparație cu alte formate Auchan, n.r.), ceea ce este normal, pentru că intrăm cu prețuri foarte mici, în primul rând ca urmare a structurii de cost”, a declarat Ioana Toșa, director de vânzări Auchan România, la lansarea primului ATAC din București, deschis pe Șoseaua Chitila într-un spațiu închiriat de la Leroy Merlin.
Noul format a fost gândit de grupul francez în România și “exportat” deja în Polonia, unde au fost lansate două astfel de magazine, și vor urma și alte piețe care vor “împrumuta” conceptul.
Pentru România, extinderea va continua în acest an cu două unități, dintre care unul în București și altul într-un oraș din provincie.
Magazinele ATAC propun prețuri mici la scară generalizată, precum și un sistem de prețuri cu reducere în cascadă pentru cantități mai mari, datorită optimizărilor de game și reducerii cheltuielilor de operare.

Hipermarketul ATAC Hiper Discount by Auchan de pe Șoseaua Chitilei, cu peste 100 de angajați, include o gamă permanentă de peste 10.000 de articole, pe o suprafață de peste 6.600 metri pătrați.
Oferta unității include produse alimentare și nealimentare, de la fructe și legume, produse de brutărie și cofetărie, carne, pește proaspăt cât și articole de băcănie, detergenți și produse de curățenie, cosmetice și articole de îngrijire, băuturi alcoolice, răcoritoare, produse nealimentare sezoniere și de primă necesitate, la prețuri foarte avantajoase.
Primele magazine ATAC au fost deschise anul trecut, iar în prezent rețeaua acoperă județele Brașov, Prahova, Timiș, Mureș, Galați, Satu Mare, Sibiu și București.
Auchan România are în portofoliu peste 450 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 8 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, 21 magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro.