OLX România anunță lansarea „Siguranței Achiziției”, o nouă funcționalitate care oferă utilizatorilor protecție extinsă atunci când comandă produse prin platformă.
Cu acest serviciu, cumpărătorii pot verifica produsul primit și au la dispoziție 24 de ore pentru a decide dacă îl păstrează sau îl returnează, în cazul în care nu corespunde descrierii din anunț.
Noul feature completează sistemul de plată online cu cardul și face parte din angajamentul OLX de a oferi o experiență de cumpărare sigură, simplă și transparentă – de la comandă până la confirmarea finală a tranzacției.
„Atunci când fac o achiziție online, oamenii vor să știe că sunt protejați, indiferent de situație. Cu Siguranța Achiziției, OLX le oferă utilizatorilor garanția că sumele plătite sunt păstrate în siguranță până la confirmarea comenzii și că, în cazul în care produsul nu corespunde, pot solicita rapid returnarea banilor. Este un pas firesc în misiunea noastră de a face fiecare tranzacție mai sigură și mai de încredere”, declară Dragoș Matei, Senior Senior Head of Monetization and Goods OLX.
Procesul este complet integrat în platformă: cumpărătorul alege opțiunea „Cumpără cu livrare”, plătește online sau la livrare, primește coletul și îl poate verifica înainte de confirmarea tranzacției. Sumele sunt păstrate în siguranță de PayU și sunt transferate vânzătorului doar după confirmarea cumpărătorului.
În cazul în care produsul nu corespunde descrierii, acesta poate solicita returnarea banilor direct din aplicație, fără costuri suplimentare.
OLX Online Service este controlată indirect de grupul sud-african Naspers, care mai deține în România România eMAG, Fashion Days, Autovit și PayU.















