Family Market este conceptul de retail de proximitate al companiei IULIUS.
Cu o investiție de 28 de milioane de euro, întregul proiect va avea o suprafață închiriabilă de aproximativ 16.000 metri pătrați.
Hipermarketul Kaufland, cu o suprafață de peste 4.000 mp, va fi astfel magazinul ancoră al proiectului.

Family Market Tomești se află în etapa de obținere a autorizației de construire și va include un mix personalizat de facilități și servicii, ce răspunde așteptărilor comunității din zona metropolitană a Iașului, aflată în plină dezvoltare.

Investiția de aproximativ 28 milioane de euro, realizată de compania IULIUS, va integra magazine fashion, articole sport și home&deco, pet-shop, farmacie, servicii medicale, coafor & barber shop, restaurante, florărie, băcănie, carmangerie, articole de grădină etc.

Marcă a proiectelor IULIUS, Family Market Tomești va integra și spații verzi, dar și facilități pentru recreere și activități în aer liber.

Termenul estimat de finalizare a proiectului este ultimul trimestru din 2026.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.600 de magazine în 8 țări, peste 157.000 de angajați și o rețea de peste 190 de magazine în România.

Afacerile Kaufland România au crescut cu 6% în 2024, ajungând la aproape 19,6 miliarde de lei (3,87 miliarde euro), de la 18,3 miliarde de lei în 2023 (3,6 miliarde euro).
Cu aceste afaceri, compania se menține pe locul doi în topul celor mai mari retaileri alimentari din România, după Lidl.
Alături de Lidl, Kaufland face parte din grupul german Schwarz, cel mai mare grup de retail alimentar din Europa și al patrulea cel mai mare retailer din lume după cifra de afaceri. Grupul Schwarz este controlat de miliardarul Dieter Schwarz (85 de ani), cel mai bogat german, cu o avere estimată la 46,5 de miliarde de dolari de revista americană Forbes.