Noul magazin pe care retailerul de jucării Jumbo îl construiește la Sibiu va fi deschis luna viitoare.
Ce se va întâmpla pe piața de retail din România, cum pot fi atrași mai mulți clienți profitând de ridicarea restricțiilor, cum poți îmbina eficient canalul de vânzare online cu magazinul fizic va fi explicat la PROFIT E-Commerce.
Videoconferința, programată pentru 13 octombrie, este organizată cu sprijinul Alpha Bank, urmând să fie transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV
Hipermarketul va fi inaugurat la mijlocul lunii noiembrie, rețeaua locală a grupului elen urmând să crească la 16 magazine.
În prezent, Jumbo operează 15 hipermarketuri în România, dintre care 4 în București-Ilfov și câte unul în orașele Timișoara, Oradea, Arad, Ploiești, Pitești, Constanța, Suceava, Bacău, Brăila, Brașov și Craiova, ultimul deschis toamna trecută.
CITEȘTE ȘI IKEA a depășit borna afacerilor de 1 miliard lei în România și a vândut hotdogi cât pentru un drum până la Timișoara. Suedezii pregătesc deschiderea din Timișoara - VIDEOMagazinul din Sibiu va avea o suprafață de aproximativ 15.000 metri pătrați. Conform presei sibiene, noul hipermarket este amplasat la periferia orașului, în apropierea centrului comercial Prima Shopping Center.
Construcția a început în primăvară.
Cum a relatat Profit.ro, Jumbo vrea să deschidă încă două noi hipermarketuri în România anul viitor. Tot în 2023 ar urma să fie lansat și magazinul online optimizat pentru piața locală, anunțat ca fiind pregătit încă dinaintea pandemiei.
Retailerul grec a decis, recent, să amâne deciziile privind investițiile ulterioare, citând “creșterea necontrolată” a costurilor.
Vânzările Jumbo România au revenit pe scădere în septembrie, după două luni de creșteri consecutive. Subsidiara locală a raportat vânzări cu aproximativ 2% mai mici în septembrie comparativ cu aceeași lună din 2021, după un avans de 19% în august.
În perioada ianuarie-septembrie, vânzările Jumbo România au scăzut cu 1,5% în ritm anual.
Jumbo deține 82 de magazine fizice, în Grecia (53), România (15), Bulgaria (9) și Cipru (5), precum și două magazine online. Retailerul de jucării este prezent, prin intermediul unor parteneriate cu companii locale, și în Macedonia, Albania, Serbia, Kosovo, Bosnia și Muntenegru.