evoMAG, care în primăvară a preluat pachetul majoritar de acțiuni al Elefant Online, administratorul retailerului online elefant.ro, iese acum, în premieră, în campania de Black Friday inclusiv în Ungaria și Bulgaria.
Profit.ro organizează pe 9 noiembrie Gala anuală Povești cu Profit...made in Romania, în care sunt premiați manageri și companii românești - DETALII AICI
Este pentru prima dată când evoMAG organizează campania de Black Friday și în afara țării.
După numărul de comenzi, Elefant.ro este al doilea jucător din piață. În prezent, cel mai mare retailer online de pe plan local este eMag (Dante International), al cărui acționar majoritar este grupul sud-african Naspers.
Compania are peste 2 milioane de clienți, un Marketplace în care activează circa 400 de companii și un portofoliu de 3 milioane de produse.
evoMag este cel mai mare vendor din marketplace-ul Elefant.
evoMAG a bugetat investiții de 500.000 de euro pentru 2023, de două ori și jumătate mai mari decât anul trecut. Compania a anunțat că va pune accentul pe identificarea de noi canale de vânzare, inclusiv în afara României, introducerea de noi produse și servicii în portofoliu și creșterea nivelului de documentare a produselor.
Anul trecut, Fondul de investiții Catalyst România a preluat 25% din compania care operează platforma de comerț electronic evoMAG, în urma unui transfer direct al unui pachet de 7,7% din acțiuni de la CEO-ul Mihai Pătrașcu și a unei majorări de capital și prime de emisiune, operațiune anunțată în premieră de Profit.ro.
CITEȘTE ȘI Nestle - noi scumpiri după cea mai mare creștere de preț practicată în ultimele deceniievoMAG a înregistrat în 2022 afaceri de 36 de milioane de euro și estimează, pentru anul acesta, o creștere de 5% - 10%, într-un context de piață mai dificil, cu un mediu concurențial crescut și multiple provocări la nivel macroeconomic și politic.
Portofoliul de produse al companiei a ajuns, anul trecut, la 150.000 de repere, ținta pentru 2023 fiind o creștere de 20%.
Ca parte a strategiei de dezvoltare de anul acesta, ce vizează creșterea gamei de produse și servicii, continuarea procesului de automatizare, eficientizarea activității logistice, extinderea către noi canale de vânzări, este și creșterea numărului de salariați. evoMAG estimează o creștere cu 10% a numărului de angajați în 2023.