H&M va închide lanțul de magazine Monki, urmând ca brandul să fuzioneze cu o altă marcă a retailerului suedez de îmbrăcăminte, Weekday.
Monki are în prezent 56 de magazine în 15 țări, în timp ce Weekday are 47 de unități în 14 piețe.
Brandul Monki este destinat femeilor tinere, în timp ce Weekday se concentrează pe streetwear. Acum, Weekday va deveni „lanțul de magazine destinat tineretului”.
Acțiunile s-au prăbușit
În toamnă, acțiunile H&M au scăzut cu până la 8%, după ce al doilea cel mai mare retailer de modă din lume a ratat previziunea privind profitul operațional și a abandonat ținta pentru marja de câștig.
Retailerul suedez de îmbrăcăminte a raportat că profitul operațional pentru al treilea trimestru fiscal al grupului a fost de 3,51 miliarde de coroane suedeze (345,8 milioane de dolari), comparativ cu 4,74 miliarde de coroane suedeze cu un an în urmă.
CITEȘTE ȘI Banca Transilvania a împrumutat 700 de milioane de euro de pe piețele internaționaleAnaliștii chestionați de LSEG au estimat un profit operațional de 4,93 miliarde.
H&M și-a redus ținta pentru marja de profit pentru 2024, după ce a avertizat anterior despre condiții mai dificile pe piață.
H&M a avut dificultăți să-și sporească profitabilitatea în ultimele luni, din cauza vremii mai reci, costurilor de trai mai ridicate și încetinirii cheltuielilor post-pandemie, care împiedică atât vânzările cu amănuntul de haine de stradă, cât și cele de lux.
CITEȘTE ȘI Radu Hanga: BVB Arena va arăta că bursa poate ajuta la promovarea companiilor localeRetailerul se confruntă, de asemenea, cu o concurență acerbă din partea proprietarului Zara, Inditex, și a retailerului de fast fashion Shein.