Compania americană Guess, unul dintre cei mai mari retaileri de modă din lume, puternic afectat însă de pandemia COVID, a primit o ofertă de preluare, estimată la 633 de milioane de dolari, de la WHP Global, proprietarul mărcilor Toys R Us, Isaac Mizrahi, Vera Wang și Anne Klein.
Din 2020, pe fondul izbucnirii pandemiei, Guess a închis cel puțin 100 de magazine, având însă în continuare în portofoliu peste 200 de unități doar în SUA.

3 aprilie - Eveniment Profit Health.forum - Sănătate nouă
16 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Oferta primită acum presupune ca WHP Global să preia 57% din acțiunile Guess.
În aprilie anul trecut, cele două companii au colaborat pentru a achiziționa marca de genți de designer Rag & Bone. Guess a contribuit cu peste 51 de milioane de dolari la achiziție..
În 2018, Profit.ro a anunțat că Guess a intrat în România cu o firmă de distribuție proprie, operațiunea fiind inițiată prin sucursalele înregistrate în Elveția și Olanda și supervizată de vicepreședintele pentru finanțe internaționale al companiei, Ugo Boveri.

La acest moment, Guess avea în România 8 magazine monobrand (3 în București și câte 1 în Ilfov, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Constanța), operate, însă, în exclusivitate, de firma Unic Brands.
Astăzi apare cu 7 magazine pe piața locală.
La nivel global, cu circa 10.00 angajați, compania are peste 1.600 de magazine în SUA, Canada, Mexic și Europa și venituri anuale de peste 2,7 miliarde dolari.

Primul magazin Guess a fost deschis în anul 1981, odată cu mutarea fraților Paul și Maurice Marciano în Los Angeles. În afară de obiecte vestimentare, Guess produce și ceasuri, bijuterii și parfumuri. Compania deține, de asemenea, și linia Marciano.
Printre campaniile emblematice ale Guess se numără cea „în alb și negru”, reprezentată de-a lungul timpului de supermodele și vedete precum: Claudia Schiffer, Eva Herzigova, Valeria Mazza, Julia Lescova, Laetitia Casta, Drew Barrymore, Amber Heard, Kate Upton, Gigi Hadid etc.
