Grupul Carrefour lansează cu o companie din Silicon Valley dezvoltarea serviciilor digitale inclusiv în România

Grupul Carrefour lansează cu o companie din Silicon Valley dezvoltarea serviciilor digitale inclusiv în România
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 25 iul 2024

Retailerul francez Carrefour pregătește dezvoltarea serviciilor digitale inclusiv în România, încheind un acord cu furnizorul american Centric Software, companie de software din Silicon Valley, relevă datele analizate de Profit.ro.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Centric Software furnizează soluții pentru planificare, aprovizionare și vânzare de bunuri de larg consum, în cadrul unor strategii de transformare digitală.

Urmărește-ne și pe Google News
FOTO Apare primul mall din Sinaia CITEȘTE ȘI FOTO Apare primul mall din Sinaia
Evenimente

11 septembrie - Maratonul Impactul fiscalitații în economie. Parteneri: ARB, CEC Bank, CITR
24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: CEC Bank, ContentSpeed
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: Raiffeisen Bank
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania

Acum, Carrefour își concentrează eforturile pe construirea unei strategii de retail digital lider în Franța, Spania, Italia, Benelux, România și Polonia, până în 2026.

Retailerul francez Carrefour, care operează în România cu mai multe firme, a înregistrat în 2023, pe piața locală, afaceri de circa 17 miliarde lei, de la 14,7 miliarde lei în 2022.

Tranzacție: The New Originals Company, parte a holdingului de investiții Raiffeisen, cumpără afacerea cu produse din soia a Dr. Oetker România. Planul companiei CITEȘTE ȘI Tranzacție: The New Originals Company, parte a holdingului de investiții Raiffeisen, cumpără afacerea cu produse din soia a Dr. Oetker România. Planul companiei

Principala companie a grupului, Carrefour România, a avut afaceri de 11,3 miliarde lei și un profit net de 249 milioane lei, cu 9.278 angajați.

Profit.ro a anunțat în urmă cu două săptămâni că retailerul francez Carrefour va efectua în România o operațiune de fuziune între compania Carrefour România și celelalte firme din grup, care își raportau individual cifrele financiare, respectiv Artima, Columbus Operational, Carrefour Producție și Distribuție, Militari Galerie Comercială.

TABEL România cade în clasamentul țărilor cu cel mai ieftin internet. Ce tarife sunt în alte țări CITEȘTE ȘI TABEL România cade în clasamentul țărilor cu cel mai ieftin internet. Ce tarife sunt în alte țări

Profit.ro a mai relatat recent că punctul central al investițiilor Carrefour din regiune este România, în timp ce în Polonia, unde retailerul este de asemenea prezent pe piață, rețeaua de francize se reduce din cauza concurenței puternice.

Astfel, România a fost, în detrimentul Poloniei, principala destinație din regiune a investițiilor Carrefour în 2023,  retailerul încheind anul cu peste 40 de magazine noi, în toate formatele existente. Au fost deschise două noi hipermarketuri, însă creșterea a venit în special din extinderea rețelei de magazine de proximitate.

FOTO 5 to go intră, cu City Grill, direct cu două cafenele în aeroportul Otopeni CITEȘTE ȘI FOTO 5 to go intră, cu City Grill, direct cu două cafenele în aeroportul Otopeni

Carrefour a obținut recent aprobarea Consiliului Concurenței pentru preluarea hipermarketurilor Cora, tranzacția fiind finalizată. Rebrandingul a început însă anul acesta, astfel că numărul de locații Carrefour de pe piața locală nu reflectă tranzacția.

Pentru a-și spori competitivitatea prețurilor în mediul actual, sensibil la inflație, Carrefour se concentrează pe dezvoltarea produselor cu marcă proprie. Retailerul țintește o cotă de 40% a mărcilor private în vânzările de alimente până în 2026, în timp ce anul trecut a reușit să crească cota mărcilor private în vânzările de alimente cu peste 3 puncte procentuale, de la 33% la 36%.
 
viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour
retailer
lant retail
carrefour romania
cora