Ground Zero Beer, producător român de bere artizanală, și-a dublat afacerile cu un local deschis la Universitate

Retail   
Ground Zero Beer, producător român de bere artizanală, și-a dublat afacerile cu un local deschis la Universitate

Ground Zero Beer, unul dintre principalii producători de bere artizanală din România, a înregistrat o dublare a cifrei de afaceri în 2024, susținută de deschiderea GroundZero Taproom la Universitate, zona zero a capitalei.

Pentru 2025, compania estimează un avans de peste 40%, într-un context economic marcat de inflație, creșterea accizelor și schimbări în comportamentul de consum.

Urmărește-ne și pe Google News
O nouă afacere în SUA cu criza ouălor: Închirierea de găini CITEȘTE ȘI O nouă afacere în SUA cu criza ouălor: Închirierea de găini

Deși segmentul berii artizanale rămâne sub 1% din piața totală, tendința de premiumizare și interesul pentru produsele locale susțin creșterea pe termen lung.

În 2024, Ground Zero Beer a avut o producție medie de 15.000 de litri de bere pe lună și a raportat o cifră de afaceri de aproximativ 3 milioane de lei. Pe fondul unei piețe tot mai competitive, compania își consolidează prezența, adaptându-se la impactul inflației, creșterea accizelor și modificările legislative care influențează atât costurile de producție, cât și dinamica cererii.

VIDEO INEDIT Volkswagen a stabilit un nou record de vânzări, dar cu proprii cârnați CITEȘTE ȘI VIDEO INEDIT Volkswagen a stabilit un nou record de vânzări, dar cu proprii cârnați

În 2023, piața berii a scăzut cu 5%, iar în 2024 s-a stabilizat la un volum de aproximativ 15 milioane de hectolitri, fără o creștere semnificativă.

Segmentul berii artizanale a fost mai afectat, numărul producătorilor stagnând sau chiar diminuându-se ușor. Pe lângă majorarea accizelor cu 4,3% pentru producătorii independenți, importurile de bere, deși încă la un nivel redus, au continuat să crească, accentuând presiunea asupra micilor berării locale.

„Piața berii artizanale este diferită de cea a mărcilor de volum. Nu depindem de vânzări mari în perioade cu Campionatul Mondial sau alte evenimente sportive de amploare, ci de fidelitatea consumatorilor și de dorința lor de a descoperi beri noi.

În plus, expunerea la turiști străini din București poate aduce beneficii importante, mai ales că aceștia sunt deja familiarizați cu segmentul berii artizanale din țările lor de origine”, a declarat Cosmin Timbuș, Actionar și Manager Ground Zero.

Ground Zero își vinde produsele atât prin propriul bar din centrul Bucureștiului, cât și prin locații HoReCa și retail specializat. În prezent, compania explorează noi parteneriate pentru a-și extinde distribuția și a ajunge la un public mai larg.

Primele roșii românești, livrate în supermarketuri. La ce preț sunt vândute. România a ajuns cel mai mare client european al Turciei la roșii CITEȘTE ȘI Primele roșii românești, livrate în supermarketuri. La ce preț sunt vândute. România a ajuns cel mai mare client european al Turciei la roșii

„Un aspect esențial pentru noi este păstrarea calității. Toate ingredientele provin din surse premium: malț din Regatul Unit, hamei din SUA și Noua Zeelandă. Apa este filtrată și tratată specific fiecărui tip de bere. De aceea, extinderea distribuției trebuie să fie atent gestionată, pentru a nu compromite identitatea brandului și standardele noastre de producție”, explică reprezentantul Ground Zero.

Ground Zero Beer este unul dintre pionierii berii artizanale din România, lansat în 2015.

viewscnt
Afla mai multe despre
ground zero beer
bere