Furnizorul de materiale și accesorii pentru mobilier MAM Bricolaj încheie primul trimestru din 2018 cu afaceri de 6 milioane lei

Furnizorul de materiale și accesorii pentru mobilier MAM Bricolaj încheie primul trimestru din 2018 cu afaceri de 6 milioane lei

Cristian Găvan, fondator MAM Bricolaj

Profit.ro
Profit.ro
scris 30 mai 2018

Compania MAM Bricolaj (Materiale și Accesorii pentru Mobilier), furnizor de materiale și accesorii pentru mobilier,  a încheiat primul trimestru al anului în curs cu o cifră de afaceri de 6 milioane de lei, în creștere cu 35% față de perioada similară a anului trecut.

Rezultatele din primul trimestru se datorează în primul rând condițiilor meteo favorabile, care au încurajat oamenii să cumpere materiale pentru proiecte de amenajări interioare. Compania a înregistrat creșteri și în zona de servicii de prelucrare a panourilor de pal melaminat (debitare, căntuire, găurire), precum și pe segmentul de mobilier pentru bucătărie (corpuri modulare, fronturi, blaturi, chiuvete, balamale, sertare), stimulat de perioada Paștelui.

MAM Bricolaj a înregistrat valori pozitive și la nivel de profit, ajungând în primul trimestru la o valoare de 12% din cifra de afaceri, respectiv 0,72 milioane lei.

Studiu GPeC: În ultimul an, peste jumătate dintre românii cu acces la internet au realizat cumpărături online cel puțin o dată pe lună CITEȘTE ȘI Studiu GPeC: În ultimul an, peste jumătate dintre românii cu acces la internet au realizat cumpărături online cel puțin o dată pe lună
Urmărește-ne și pe Google News

“Putem spune că am pășit cu dreptul în 2018 și că avem toate premisele necesare pentru a menține acest trend de creștere și pentru restul anului. Am îndeplinit obiectivul de creștere de 30% pentru 2017, iar anul acesta urmărim o creștere de 40%, favorizată de creșterea de proiecte de amenajări interioare specifică celei de-a doua părți a anului”, declară Cristian Găvan, fondator MAM Bricolaj.

MAM Bricolaj urmărește pentru anul în curs afaceri de 29,4 milioane lei, cu 40% mai mult decât în 2017. De asemenea, compania a extins atât echipa, cât și bugetul pentru activități de marketing online, astfel încât canalul de vânzări online să ajungă la pragul de 5% din cuantumul vânzărilor.

viewscnt
Afla mai multe despre
mam bricolaj
mobilier