Startup-ul românesc Frisbo, platforma de e-fulfillment care preia depozitarea, ambalarea și livrarea comenzilor online, și-a extins operațiunile în Marea Britanie, Spania, Italia și Austria, în primele luni ale acestui an.
Pentru anul în curs, Frisbo vizează extinderea operațiunilor în Benelux, Estonia, Lituania și Finlanda și estimează o dublare a cifrei de afaceri. În prezent, cele 25 de depozite operate de Frisbo se află în țări precum Marea Britanie, Austria, Spania, Italia, Germania, Cehia, Polonia, Slovacia, Ungaria, Republica Moldova, România, Bulgaria și Chile, în care deservesc circa 200 de comercianți online.
„Anul acesta, ne propunem să deschidem accesul către mai multe piețe. Astfel, cel mai probabil până la finalul lui 2022, vom opera în aproape toată Europa”, a declarat Bogdan Colceriu, fondator Frisbo.
Potrivit companiei, numărul de clienți a crescut anul trecut cu 70%.
„În ceea ce privește 2021, acesta a fost un an plin de provocări pentru industria de logistică din cauza blocajelor înregistrate în lanțurile de aprovizionare, deși potențialul de creștere la nivelul industriei era unul mare. În multe dintre industrii, termenele de livrare au crescut foarte mult, și cum domeniul vânzărilor online este mai degrabă un business care necesită stocuri de marfă, acest fenomen a afectat multe afaceri”, a adăugat Bogdan Colceriu.
Frisbo a fost lansată în 2014.