Denumit Intersport Football Club, noul concept oferă microbiștilor și sportivilor un teren de fotbal interior, un perete interactiv pentru fotbal, o zonă de jocuri, precum și echipamente exclusive de la branduri globale de top.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
În plus, clienții își pot personaliza îmbrăcămintea și accesoriile cu numele lor, iar echipele sau cluburile sportive își pot proiecta propriile echipamente pentru meciuri sau sesiuni de antrenament.
Conceptul își propune, totodată, să creeze un ecosistem fotbalistic prin parteneriate, pentru furnizarea de soluții de echipamente personalizate cluburilor, asociațiilor și academiilor de fotbal.

Primul magazin Intersport Football Club a fost deschis în capitala Greciei în primăvară, urmat de un magazin în Salonic, a cărui deschidere oficială este programată pentru jumătatea lunii octombrie.
Noi magazine în acest format vor fi lansate în 2026, în România, Cipru și Bulgaria.
Aceste magazine vor avea o suprafață de peste 2.000 metri pătrați, dar vor putea ajunge și la 10.000 metri pătrați, după modelul celor existente în piețele majore pe care multinaționala își desfășoară activitatea.

Principala diferență față de celelalte Intersports este că vor fi destinate unui public de masă, cu venituri medii și mici. Vor avea o gamă mai largă de mărci private, precum și cele mai ieftine produse de la companii de sport de marcă.
Primul astfel de magazin este gândit să fie deschis în România în 2026 sau 2027.
Este posibil ca acest nou tip de magazine pregătite în România să fie denumite MEGA Intersport, după modelul celor din Italia.

Ținta fixată prin aducerea noilor magazine este de a-l depăși la cotă de piață pe retailerul francez de articole sportive Decathlon, ale cărui magazine au suprafețe de 3.000-4.000 metri pătrați.
În paralel, Fourlis continuă să își crească rețelele de magazine Intersport și Foot Locker în România și în regiune.
Grupul grec a finalizat în acest an achiziția afacerilor companiei americane Foot Locker din România și Grecia, pentru care a plătit 11 milioane de dolari. Fourlis a preluat, totodată, licența pentru operarea magazinelor sub brandul Foot Locker în 8 țări din Europa Centrală și de Est.
Primul magazin sub licență din România a fost deschis la Iași.
În următorii doi ani, Fourlis estimează că va deschide peste 100 de magazine Foot Locker în regiune, în România, Grecia, Bulgaria, Cipru, Slovenia, Croația, Bosnia și Muntenegru.

Următorul magazin Foot Locker va fi deschis în Atena, într-un nou format, denumit Reimagined Evolution.
Formatul a fost lansat de Foot Locker anul trecut, fiind promovat de americani ca “magazinul viitorului”.
Intersport, cu sediul în Elveția, este una dintre cele mai mari rețele de magazine de articole sportive din lume, prezentă în România din anul 2004.

Brandul are 40 de magazine în România.
Magazinele sunt operate în franciză de grupul grec Fourlis.
La nivel mondial, Intersport International deține o poziție de lider pe piața articolelor sportive, cu prezență în 45 de țări și o rețea de 5.400 de magazine.