Grupul olandezo-belgian Ahold Delhaize, care în România deține brandul Mega Image, a anunțat astăzi că va investi 1 miliard euro în SUA, în următorii patru ani, dar că va și extinde mărcile proprii inclusiv în magazinele din Europa.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată pe Profit Insider
"Ridicăm ștacheta semnificativ asupra ambițiilor noastre și intenționăm să atingem o penetrare a mărcii proprii de aproximativ 45% în întreaga companie, până în 2028.
În SUA, ne întoarcem la o creștere organică a magazinelor, accelerând brandurile Food Lion și Hannaford.
3 aprilie - Eveniment Profit Health.forum - Sănătate nouă
16 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
În Europa, captăm noi oportunități de creștere în Europa Centrală și de Sud-Est, cu deschideri de magazine și cu achizitii precum Profi în România", a transmis retailerul.
În paralel, aceleași produse vor fi introduse în alte magazine ale grupului, respectiv Albert (Cehia), Alfa Beta (Grecia) și Maxi (Serbia).

Ca exemplu sunt indicate mărcile Nature’s Promise, cafeaua și ceaiul Perla, ciocolata Delicata și Gustona.

Tranzacția prin care grupul olandezo-belgian Ahold Delhaize, care deține și brandul Mega Image, preia rețeaua de magazine Profi a fost finalizată acum.
După achiziția Profi, Mega Image ar urma să devină și cel mai mare retailer local după numărul de magazine deținute, cu peste 2.600 de magazine.