Lanțul de magazine Penny lansează în România o campanie „Vino cu mărunțiș și te recompensăm".
Promoția, desfășurată între 1 iunie 2024 și 31 ianuarie 2025, oferă tuturor celor interesați posibilitatea de a schimba suma minimă de 30 de lei în monede pentru echivalentul în bancnote, plus un voucher cadou în valoare de 3 lei.
Voucherele de 3 lei vor fi acordate la atingerea fiecărui prag de 30 de lei schimbați din monede în bancnote. Spre exemplu, la schimbarea monedelor în valoare totală de 60 lei, clientul va fi îndreptățit la 2 vouchere de cumpărături de 3 lei; la schimbarea monedelor în valoare totală de 75 lei, clientul va fi îndreptățit la 2 vouchere de cumpărături de 3 lei; la schimbarea monedelor în valoare totală de 90 lei, clientul va fi îndreptățit la 3 vouchere de cumpărături de 3 lei.
Voucherele cadou pot fi folosite în magazinele PENNY în perioada 1 iunie 2024 – 31 martie 2025.
Conform Regulamentului campaniei, acestea nu pot fi utilizate pentru cumpărături care conțin băuturi alcoolice și produse din tutun. De asemenea, nu pot fi utilizate mai multe vouchere pentru același bon fiscal.
În cazul în care valoarea totală a monedelor este mai mică de 30 de lei, clientul nu va fi eligibil pentru a primi voucherul cadou, dar va putea schimba monedele în bancnote, dacă valoarea este convertibilă.
Compania a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 8,32 miliarde de lei, reprezentând un avans de 16% față de anul anterior. Compania a investit peste 634 milioane de lei, echivalentul a peste 130 milioane de euro, în extinderea și modernizarea rețelei sale, precum și în extinderea centrului logistic din Bacău.
Planurile Penny de expansiune rămân ambițioase, vizând investiții de 1 miliard de euro până în 2030, cu scopul de a extinde rețeaua și de a dezvolta competențele logistice. Pentru 2024, sunt planificate între 35 si 40 deschideri de noi magazine pentru a ajunge și mai aproape de consumatorii români, precum și construirea unui nou centru logistic lângă București.
CITEȘTE ȘI VIDEO&FOTO IKEA a adus în România un nou format de magazinPână la sfârșitul anului trecut, retailerul a ajuns să opereze 376 de magazine și 4 centre logistice. Este al 9-lea an consecutiv în care a avut cea mai mare creștere a cifrei de afaceri în rândul entităților de retail alimentar din grupul REWE.
În 2023, echipa a crescut la peste 7.300 de angajați.
În prezent, rețeaua din România este alcătuită din 378 magazine la nivel național.