FOTO Lidl lansează propriul canal de WhatsApp după ce acum 2 ani a renunțat la cutii poștale

FOTO Lidl lansează propriul canal de WhatsApp după ce acum 2 ani a renunțat la cutii poștale
scris ieri, 14:04

Retailerul german Lidl a lansat în România propriul canal, oficial, de WhatsApp, unde prezinttă catalogul cu ofertele disponibile în magazinele din țară.

Măsura vine după ce, în urmă cu 2 ani, retailerul a anunțat că nu mai distribuie catalogul în cutiile poștale din orașele în care este prezent. 

Urmărește-ne și pe Google News
Carrefour Franța a extins sau chiar eliminat datele de expirare pentru mai bine de 500 de produse CITEȘTE ȘI Carrefour Franța a extins sau chiar eliminat datele de expirare pentru mai bine de 500 de produse

Din luna iunie, noul CEO al Lidl România este José Alberto Chueca Val.

FOTO Lidl lansează propriul canal de WhatsApp după ce acum 2 ani a renunțat la cutii poștale

Rețeaua de magazine Lidl a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri netă de circa 22 miliarde de lei și un profit net de aproximativ 1 miliard de lei, rezultat cu care a rămas în fața rețelei Kaufland, pe care a detronat-o în 2020 din fruntea ierarhiei retailerilor locali.

Lidl are aproximativ 376.000 de angajați, dintre care peste 12.000 în România, unde retailerul german are deschise peste 350 de magazine și 6 centre logistice.

Popeyes se extinde în România, în premieră, într-un nou oraș CITEȘTE ȘI Popeyes se extinde în România, în premieră, într-un nou oraș

Lidl și Kaufland fac parte din grupul Schwarz, cel mai mare grup de retail alimentar din Europa și al patrulea cel mai mare retailer din lume după cifra de afaceri.

Grupul Schwarz este controlat de miliardarul Dieter Schwarz (85 de ani), cel mai bogat german, cu o avere estimată la 29,5 de miliarde de dolari de revista americană Forbes.

viewscnt
Afla mai multe despre
whatsapp
lidl