Retailerul francez de articole sportive Decathlon redeschide magazinul din Brașov într-o nouă locație, respectiv pe platforma Coresi, în imediata vecinătate a Coresi Shopping Resort, indicând însă că această mutare marchează o transformare majoră, unitatea fiind prima dintre cele 31 de magazine din România care vor adopta cel mai recent concept, lansat la nivel global de Decathlon în martie 2024.
Această transformare este prezentată de companie ca aliniind magazinul din Brașov cu primele magazine din întreaga lume, precum cele din Paris, Londra, Bruxelles, care au implementat deja noua identitate, noua configurație a magazinului incluzând un plan de masă circular, primul de acest fel în Decathlon România..
În showroom-uri vor fi expuse produse pentru a crea o experiență interactivă. Punctele precum recepția, click and collect, atelierul și cabinele de probă sunt evidențiate prin culoarea albastru.
Suprafața de vânzare este extinsă la 3.820 metri pătrați, comparativ cu cei 2.568 metri pătrați ai vechii locații.
Decathlon deține în momentul de față 31 de magazine la nivel național, la care se adaugă platforma online și aplicația Decathlon, fiind prezent pe piața de retail sportiv din România încă din 2009, cu aproximativ 1600 de coechipieri în 2023.
CITEȘTE ȘI FOTO Auchan oferă francezilor produse emblematice românești în magazinul La Defense din ParisÎncepând cu 2005, Decathlon colaborează cu mai mulți producători industriali, fabricând astfel chiar în România produse marcă proprie pentru drumeții montane, trekking și escaladă (încălțăminte), dar și pentru ciclism (articole textile și biciclete pentru adulți și copii), vândute în întreaga Europă cu eticheta" Fabricat în România".
Decathlon a consemnat în România anul trecut un business 1,367 miliarde de lei, cu 6,1% mai mult față de 2022, iar profitul net a urcat cu 20,7%, la 72,6 milioane de lei.