FOTO Carrefour, plan de extindere accelerată în România cu un anumit format

FOTO Carrefour, plan de extindere accelerată în România cu un anumit format
scris 17 dec 2024

Retailerul francez Carrefour a atins în România pragul de 178 de magazine Express la nivel național, în 2024, prin deschiderea a 16 unități integrate și șase în sistem de franciză.

Întreaga rețea de proximitate este deservită de 144 magazine integrate, (inclusiv magazinele cora preluate în urma achiziției România Hypermarche), și 34 în regim de franciză.

Urmărește-ne și pe Google News
FOTO Lidl lansează propriul canal de WhatsApp după ce acum 2 ani a renunțat la cutii poștale CITEȘTE ȘI FOTO Lidl lansează propriul canal de WhatsApp după ce acum 2 ani a renunțat la cutii poștale

Extinderea formatului Express reprezintă acum un obiectiv strategic pentru Carrefour în România, având la bază avantajele competitive ale magazinelor de proximitate, asigurând clienților accesibilitate ridicată și economie de timp.

Mai mult, Carrefour Express este formatul de magazin cu cea mai mare creștere în 2024.

FOTO Mirel Rădoi își extinde investițiile, alături de un partener al One United Properties CITEȘTE ȘI FOTO Mirel Rădoi își extinde investițiile, alături de un partener al One United Properties

Pentru anul 2025, Carrefour vizează accelerarea planurilor de dezvoltare a formatului Express cu peste 40 de magazine integrate și în sistem de franciză, analizând în principal locațiile mici, sub 100 mp, amplasate atât în zone pietonale cu trafic intens, cât și în cadrul unor proiecte importante din noile zone rezidențiale.

FOTO Carrefour, plan de extindere accelerată în România cu un anumit format

„Formatul de magazine Express este cel care a înregistrat cea mai mare creștere în 2024. Am intuit această tendință încă din anii trecuți și am alocat resurse care să susțină o creștere consistentă cu două cifre.

Am implementat o nouă strategie de testare a suprafețelor mici, care ne permite să accelerăm ritmul deschiderii de magazine în 2025, având ca obiectiv depășirea numărului de magazine deschise în 2024. Piața de retail va continua să crească în 2025, iar formatul de proximitate va fi și în viitor un motor puternic”, a declarat Roxana Cernica, Small Formats Business Unit Director Carrefour România.

FOTO Cafenele în magazine de modă - După H&M, Uniqlo, Primark, apare „Zara Café” CITEȘTE ȘI FOTO Cafenele în magazine de modă - După H&M, Uniqlo, Primark, apare „Zara Café”

„Investim în remodelarea magazinelor deschise în urmă cu peste cinci-șapte ani, acolo unde reîmprospătarea este atât necesară, cât și binevenită. Pentru a sprijini productivitatea colegilor noștri, continuăm să echipăm magazinele cu etichete electronice, iar pentru a fi mereu în pas cu cerințele clienților instalăm case self check-out în locațiile potrivite, răspunzând astfel entuziasmului celor care le utilizează deja în magazinele noastre.

Formatul Express rămâne cea mai dinamică linie de business pentru Carrefour, iar noi ne păstrăm flexibilitatea de a investi în proiecte care aduc plus valoare, în zone aflate în plină expansiune”, a declarat Nicolae Drîmbu, Director Business Unit Proximitate Carrefour România.

FOTO Carrefour, plan de extindere accelerată în România cu un anumit format

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.

Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.

FOTO Carrefour, plan de extindere accelerată în România cu un anumit format

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour românia
express