Deschide primul magazin din afara Bucureștiului, în Iulius Town Timișoara.
„Suntem încântați să anunțăm deschiderea noului nostru magazin Funky Buddha în Timișoara, în vibrantul Iulius Town. Timișoara ocupă un loc aparte în planurile noastre strategice, fiind unul dintre cele mai dinamice și cultural bogate orașe din România, ceea ce o transformă în locația ideală pentru consolidarea prezenței noastre pe piața locală.
Privind spre viitor, obiectivul nostru pentru anul următor este să ne extindem în alte orașe importante din România, oferind experiența noastră inspirațională de shopping unui număr tot mai mare de consumatori la nivel național.”, declară Nikos Alexoiu, CEO ALTEX S.A.
În luna mai, compania a lansat magazinul online dedicat pieței locale.
Această nouă lansare face parte din planul de consolidare a prezenței brandului în România, după ce Funky Buddha a deschis primul magazin fizic în în București în ParkLake Shopping Center din București, .

Pe termen mediu și scurt, Funky Buddha își propune extinderea în principalele orașe din România. Planurile includ dezvoltarea tuturor canalelor de vânzare: retail, e-commerce, outlet și marketplace.
Fondată în 2005, compania greacă Altex are în portofoliu două mărci distincte, respectiv Funky Buddha (retailer de îmbrăcăminte) și Fifty-Five Garage (Comerț cu ridicata).
Este o afacere a familiei elene Alexiou, care vinde haine și accesorii prin peste 400 de retaileri independenți, precum și prin rețeaua de magazine Funky Buddha.
La acest moment are 350 de angajați și o cifră de afaceri de 44 milioane euro.
Brandul Funky Buddha a fost lansat în 2005, având astăzi peste 71 de magazine în Grecia și Cipru.

Are și propria platformă de comerț online.
Altex nu deține nicio fabrică, aproximativ 60% din producție fiind în China, iar restul în diverse alte țări.

















