5 to go lansează un nou concept de franciză, Espresso, o rulotă care poate fi amplasată în locuri altfel greu accesibile, precum drumuri naționale, parcări și localități de mici dimensiuni, fiind ușor de adaptat diverselor contexte de utilizare.
Prețul de achiziție pentru conceptul la cheie - o rulotă complet echipată, cu branding inclus și „ready to work“ - este de 12.500 euro + TVA.

16 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
„Este un concept a cărui lansare la scară largă o pregăteam de ceva vreme și care maximizează potențialul unor spații subutilizate, facilitează accesarea de noi piețe și ne permite să ne adresăm unor segmente extinse de consumatori și de antreprenori.
Estimăm că în 2025 vom vinde între 20 și 40 de rulote comerciale 5 to go Espresso, și peste 50 în 2026. Sunt extrem de versatile și rezolvă o problemă majoră, a zonelor inaccesibile din punct de vedere comercial, fiind ușor de poziționat și valorificat.
Conceptul era până acum disponibil doar pentru francizații 5 to go, acum este deschis și pentru mass market”, a declarat Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.
5 to go a fost lansat în 2015 și a depășit în prezent pragul de 600 de unități deschise, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est.