Acțiunile companiei s-au prăbușit cu aproximativ 12%, după ce retailerul a anunțat că CEO-ul Stephanie Linnartz va demisiona după doar un an în funcție, iar Plank o va înlocui de la 1 aprilie. Linnartz este al doilea CEO care a trecut pe la conducerea companiei în mai puțin de doi ani.
Anunțul a provocat o serie de retrogradări ale acțiunilor companiei. Astfel, în urma anunțului, atât Williams Trading, cât și Evercore ISI au retrogradat Under Armour și și-au redus obiectivele de preț. Williams Trading a schimbat ratingul de la "buy" la "hold" și și-a redus ținta de preț de la 11 la 8 dolari, în timp ce Evercore a retrogradat compania de la "in line" la "underperform" și și-a redus ținta de preț de la 8 la 7 dolari.
Fostul director general al Aldo Group, Patrik Frisk, l-a înlocuit pe Plank în funcția de director general al Under Armour în ianuarie 2020, pentru ca apoi să anunțe brusc că intenționează să demisioneze, în mai 2022.
În luna decembrie a aceluiași an, Under Armour a anunțat că intenționează să o angajeze pe Linnartz, mizând pe faptul că experiența ei în construirea renumitului program de fidelizare Bonvoy al Marriott (unde a avut o funcție de conducere) și în stimularea veniturilor digitale pentru gigantul hotelier ar compensa lipsa de experiență în industria de retail.
De când a început să lucreze la Under Armour, Linnartz s-a concentrat pe restructurarea conducerii companiei, pe dezvoltarea programului de loialitate, UA Rewards, și pe orientarea sortimentului mărcii către o ofertă axată mai mult pe atletism, cu mai multe opțiuni elegante pentru femei.
În motivarea retrogradării, Evercore ISI a declarat că revenirea lui Plank în cadrul companiei este un "semnal clar" că strategia nu a funcționat, iar indicatorii cheie de performanță au continuat să se deterioreze în trimestrul curent.