Tranzacția prin care L Brands urma să vândă 55% din Victoria's Secret către compania de private equity Sycamore Partners a eșuat, cele două părți ajungând la o înțelegere în vederea anulării acordului de vânzare.
Recent, fondul de investiții s-a declarat nemulțumit de măsurile legate de pandemia de Covid-19 adoptate de brandul de lenjerie. Printre aceste măsuri se numără închiderea magazinelor Victoria's Secret din SUA în luna martie și neplata chiriei pentru luna aprilie.
"Vedem renunțarea la acord ca o pastilă amară pentru L Brands în lumina evenimentelor tulburătoare de la Victoria's Secret în ultimii 3 ani, agravate de situația actuală și datoriile mari", a afirmat analistul Jen Redding de la Wedbush Securities, într-o notă adresată clienților firmei de investiții și servicii financiare, potrivit Bloomberg.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Acțiunile L Brands au scăzut înainte de începerea ședinței pe bursa de la New York (pre-market).
Acordul de vânzarea a unui pachet majoritar la Victoria's Secret, pentru 525 de milioane de dolari, a fost confirmat în februarie. L Brands urma să păstreze o participație de 45% la brandul de lenjerie, administrată printr-o companie separată.
CEO-ul L Brands, Les Wexner a decis să demisioneze după acuzații de hărțuire în cadrul companiei, victime fiind angajatele și modelele Victoria’s Secret. Les Wexner a fost criticat și pentru relațiile apropiate cu investitorul Jeffrey Epstein, acuzat de trafic sexual implicând zeci de minore, care i-a administrat averea timp de 20 de ani.
Pe lângă acuzațiile privind hărțuirea și promovarea misoginismului, vânzările companiei au fost afectate și de orientarea cumpărătorilor către online și articole de lenjerie intimă mai confortabile, în detrimentul mall-urilor, respectiv al sutienelor cu "push-up" pentru care marca Victoria's Secret este renumită.