Elefant Online, una dintre principalele platforme de comerț electronic din România, companie care operează platforma elefant.ro, a revenit la bursă cu o emisiune de obligațiuni, atrăgând peste 17 milioane lei.
Ce așteptări au băncile în legătură cu veniturile clienților în perioada următoare, produsele bancare ale viitorului, ce se va întâmpla pe bursă și cu RCA anul viitor, alături de multe alte teme, va fi anunțat la Videoconferința Profit Financial.forum - Finanțăm repornirea economiei - Ediția a IV-a.
Videoconferința, programată pentru 8 decembrie, va fi organizată cu sprijinul Garanti BBVA, Philip Morris România, UniCredit Bank, Alpha Bank, Banca Transilvania, CEC Bank, ING Bank și Grupul Nordis, urmând să fie transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV.
Detalii AICI
Compania a încheiat în mod anticipat o ofertă primară de vânzare de obligațiuni de tip plasament privat, atrăgând 17,4 milioane lei, fonduri cu aproximativ 75% mai mari față de cuantumul necesar încheierii cu succes a ofertei.
Obligațiunile au scadența la 5 ani și o rată anuală fixă a cuponului de 9%, cupoanele urmând să fie plătite semestrial. Valoarea nominală a unei obligațiuni ELF26 este de 100 lei, iar subscrierea minimă în cadrul plasamentului a fost de 80.000 lei (800 de obligațiuni).
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Obligațiunile vor fi listate acum la bursă.
În 2018, Elefant Online a mai emis 76.514 obligațiuni corporative, în valoare de 7,65 milioane lei.
Săptămâna trecută a fost anunțat că Elefant Online își va majora capitalul social cu echivalentul în lei a 2 milioane de euro. Anterior, acționarii au decis realizarea unui plasament privat de obligațiuni denominate în lei.
“Sumele atrase în cadrul majorării de capital și al noii emisiunii de obligațiuni vor asigura infuzia de capital necesară pentru a ne atinge obiectivele de creștere. Pe de o parte, ne vom concentra pe eficientizarea operațională a business-ului existent, experiența utilizatorilor și automatizarea livrărilor. Pe de altă parte, vom investi resurse în Elefant Marketplace. Acesta este finalizat din punct de vedere tehnic și va fi lansat în curând. Vom investi în dezvoltarea sa, în promovare și în consolidarea relațiilor cu partenerii din marketplace”, a declarat atunci Sergiu Chircă, CEO Elefant.ro.
Elefant este una dintre principalele platforme de comerț electronic din România, cu o rată anuală compusă de creștere (CAGR) a GMV (gross merchandise value) de 32% între 2018 și 2020.
În primul semestru al acestui an Elefant a înregistrat o valoare a GMV de aproximativ 121 milioane lei, față de 117 milioane lei în primele șase luni ale anului 2020.
CITEȘTE ȘI Cele mai comune înșelătorii la care sunt expuse companiileÎn 2018, compania a mai derulat o emisiune de obligațiuni, listată pe piața AERO administrată de Bursa de Valori București până în luna septembrie a acestui an, atunci când fondurile atrase au fost returnate investitorilor ca urmare a ajungerii la scadență a emisiunii.
Fondat în 2010, Elefant s-a extins și în afara țării deschizând o filiala la Chișinău, în Republica Moldova - magazinul online local elefant.md.