Dacia Plant, 20% pe linie: creșterea vânzărilor anul trecut, rata profitului și ținta de dezvoltare pentru acest an

Dacia Plant, 20% pe linie: creșterea vânzărilor anul trecut, rata profitului și ținta de dezvoltare pentru acest an
Emil Popescu
Emil Popescu
scris 18 feb 2021

Dacia Plant, unul dintre cei mari producători români de suplimente alimentare, a înregistrat anul trecut un avans al cifrei de afaceri de 20%, de la 33,5 milioane lei în 2019, și o rată a profitabilității de 20%, urmărind pentru 2021 un ritm similar de creștere a vânzărilor.

“Am căutat să ne adaptăm cerințelor pieței și am dezvoltat produse necesare contextului. Aș aminti Dacoderm (gel igienizat cu argint coloidal și 70% alcool),  un brand nou – Biseptol, cu focus pe întărirea imunității și susținerea tractului respirator și promovarea intensă de vitamine și minerale. Readaptarea rapidă și viteza de acțiune ne-au adus beneficii”, spune pentru Profit.ro Claudia Burghelea, directorul de marketing al companiei care deține o fabrică în județul Brașov.

Urmărește-ne și pe Google News
eMAG Academy, școala care te învață ABC-ul online-ului. Top 10 cei mai studioși cursanți CITEȘTE ȘI eMAG Academy, școala care te învață ABC-ul online-ului. Top 10 cei mai studioși cursanți

Pentru 2021, principalele obiective Dacia Plant sunt continuarea investițiilor în tehnologizare și automatizare (deoarece chiar și în contextul pandemiei COVID pe piață există o lipsă acută de personal calificat), dezvoltarea pe piețele externe și finalizarea discuțiilor privind exportul extractelelor uscate în Germania.

Cele mai recente date disponibile, aferente anului 2019, indică pentru Dacia Plant o cifră de afaceri de 33,5 milioane lei și un profit de 2,16 milioane lei.

Creșterea puternică a Kindred Group în 2020, alimentată inclusiv de ascensiunea Unibet și Vlad Cazino în România CITEȘTE ȘI Creșterea puternică a Kindred Group în 2020, alimentată inclusiv de ascensiunea Unibet și Vlad Cazino în România

În 2020, însă, profitabilitatea a crescut semnificativ, întrucât compania a reușit să producă o mare parte din extractele uscate pentru comprimate.

Creșterea vânzărilor va fi susținută, în acest an, de investițiile planificate pentru modernizarea secției de ceaiuri cu noi utilaje. În plus, compania a achiziționat deja echipamente suplimentare pentru secția de tincturi, ceea ce îi permite o majorare a capacității de producție cu 15%, iar până la finele anului va aplica aceeași strategie și în ceea ce privește linia de siropuri.

Interviu: Ren Zhengfei după ceremonia de deschidere a Laboratorului de Inovație Minieră Inteligentă din Taiyuan CITEȘTE ȘI Interviu: Ren Zhengfei după ceremonia de deschidere a Laboratorului de Inovație Minieră Inteligentă din Taiyuan

După ce anul trecut compania a modernizat secția food și a cumpărat utilaje menite să separe linia de sucuri și dulcețuri, Dacia Plant vrea acum să dezvolte categoria food cu noi  produse.

Compania a fost fondată în urmă cu aproape 20 de ani de antreprenorii Călin Ianta și Radu Ionescu.

viewscnt
Afla mai multe despre
dacia plant afaceri profit investiții