Dacia Plant, 20% pe linie: creșterea vânzărilor anul trecut, rata profitului și ținta de dezvoltare pentru acest an

Dacia Plant, 20% pe linie: creșterea vânzărilor anul trecut, rata profitului și ținta de dezvoltare pentru acest an
scris 18 feb 2021

Dacia Plant, unul dintre cei mari producători români de suplimente alimentare, a înregistrat anul trecut un avans al cifrei de afaceri de 20%, de la 33,5 milioane lei în 2019, și o rată a profitabilității de 20%, urmărind pentru 2021 un ritm similar de creștere a vânzărilor.

“Am căutat să ne adaptăm cerințelor pieței și am dezvoltat produse necesare contextului. Aș aminti Dacoderm (gel igienizat cu argint coloidal și 70% alcool),  un brand nou – Biseptol, cu focus pe întărirea imunității și susținerea tractului respirator și promovarea intensă de vitamine și minerale. Readaptarea rapidă și viteza de acțiune ne-au adus beneficii”, spune pentru Profit.ro Claudia Burghelea, directorul de marketing al companiei care deține o fabrică în județul Brașov.

Urmărește-ne și pe Google News
eMAG Academy, școala care te învață ABC-ul online-ului. Top 10 cei mai studioși cursanți CITEȘTE ȘI eMAG Academy, școala care te învață ABC-ul online-ului. Top 10 cei mai studioși cursanți
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Pentru 2021, principalele obiective Dacia Plant sunt continuarea investițiilor în tehnologizare și automatizare (deoarece chiar și în contextul pandemiei COVID pe piață există o lipsă acută de personal calificat), dezvoltarea pe piețele externe și finalizarea discuțiilor privind exportul extractelelor uscate în Germania.

Cele mai recente date disponibile, aferente anului 2019, indică pentru Dacia Plant o cifră de afaceri de 33,5 milioane lei și un profit de 2,16 milioane lei.

Creșterea puternică a Kindred Group în 2020, alimentată inclusiv de ascensiunea Unibet și Vlad Cazino în România CITEȘTE ȘI Creșterea puternică a Kindred Group în 2020, alimentată inclusiv de ascensiunea Unibet și Vlad Cazino în România

În 2020, însă, profitabilitatea a crescut semnificativ, întrucât compania a reușit să producă o mare parte din extractele uscate pentru comprimate.

Creșterea vânzărilor va fi susținută, în acest an, de investițiile planificate pentru modernizarea secției de ceaiuri cu noi utilaje. În plus, compania a achiziționat deja echipamente suplimentare pentru secția de tincturi, ceea ce îi permite o majorare a capacității de producție cu 15%, iar până la finele anului va aplica aceeași strategie și în ceea ce privește linia de siropuri.

Interviu: Ren Zhengfei după ceremonia de deschidere a Laboratorului de Inovație Minieră Inteligentă din Taiyuan CITEȘTE ȘI Interviu: Ren Zhengfei după ceremonia de deschidere a Laboratorului de Inovație Minieră Inteligentă din Taiyuan

După ce anul trecut compania a modernizat secția food și a cumpărat utilaje menite să separe linia de sucuri și dulcețuri, Dacia Plant vrea acum să dezvolte categoria food cu noi  produse.

Compania a fost fondată în urmă cu aproape 20 de ani de antreprenorii Călin Ianta și Radu Ionescu.

viewscnt
Afla mai multe despre
dacia plant afaceri profit investiții