CEO Tazz by eMAG: Ne propunem să trecem la următorul nivel

CEO Tazz by eMAG: Ne propunem să trecem la următorul nivel
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 24 mar 2022

Compania HCL Online Advertising, care administrează platforma de food delivery Tazz by eMAG (fosta EuCeMananc), a fost capitalizată, în intervalul septembrie 2019 - ianuarie 2022, cu prime de emisiune în sumă totală de 210,8 milioane de lei, din care 124 milioane de lei în cursul anului 2021. Infuziile de capital au fost susținute integral de Dante International, administratorul eMAG, cel mai mare retailer local online, și au vizat, potrivit șefului companiei, Alin Șerban, dezvoltarea tehnologiei, extinderea echipei și dezvoltarea brandului Tazz pe piața din România, prin campanii de comunicare și evenimente speciale.

"În anul precedent, cele mai mari investiții s-au realizat în dezvoltarea tehnologiei, prin lucrul continuu la dezvoltarea unor versiuni noi ale aplicațiiilor Tazz și xDelivery (aplicația dedicată procesului de livrare), precum și a noilor funcționalități implementate – cum ar fi comanda de grup și posibilitatea de a plăti cu cardul de bonuri de masă. O altă direcție strategică în dezvoltarea Tazz a fost îmbogățirea și extinderea echipei cu cei mai buni profesioniști din piață pentru a consolida cea mai performantă echipă. Astfel, de la 130 de angajați în aprilie anul trecut am ajuns la o echipă de 240 și avem în continuare și alte roluri deschise în prezent. În același timp, am investit în dezvoltarea brandului Tazz pe piața din România, prin campanii de comunicare și evenimente speciale", spune pentru Profit.ro Alin Șerban, CEO Tazz.

Urmărește-ne și pe Google News
MAM Bricolaj propune acționarilor un dividend brut cu un randament de 4,5% și introduce ”Stock Options Plan” CITEȘTE ȘI MAM Bricolaj propune acționarilor un dividend brut cu un randament de 4,5% și introduce ”Stock Options Plan”

Ultima capitalizare, aprobată de acționari în luna ianuarie a acestui an, s-a ridicat la 40 milioane de lei.

"Investițiile din acest an se vor duce înspre aceleași direcții strategice ca până acum: tehnologie, echipa internă și extinderea în orașe noi", a spus șeful companiei.

Întrebat despre rezultatele din 2021, Șerban a afirmat că anul financiar al companiei se încheie în luna martie.

"Ca să avem o imagine de ansamblu asupra creșterii HCL Online Advertising în 2021 trebuie să analizăm oficial datele. Uitându-ne la indicatorii principali, estimăm că anul 2021 se va încheia cu valori de 6 ori mai mari în comparație cu anul trecut, atât pe numărul de clienți și comenzi, cât și pe valoarea bunurilor tranzacționate pe platformă. Ținând cont de investițiile pe care vom continua să le facem, dar și de faptul că suntem parte dintr-un grup integrat în care ne construim un ecosistem de servicii, avem toată încrederea că putem ajunge obține orice ne propunem", a afirmat directorul general al HCL Online Advertising.

Comerțul cu ridicata a crescut cu aproape 30% CITEȘTE ȘI Comerțul cu ridicata a crescut cu aproape 30%

Pentru următorul an financiar, ambiția conducerii companiei este dublarea rezultatelor din 2021.

"Anul acesta ne propunem să lansăm aplicația în orașe noi, să ne consolidăm prezența în orașele în care suntem deja activi și să continuăm să investim în zona de tech și operațional. Așadar, continuăm cu planurile ambițioase și ne propunem ca în anul 2022 să ne dublăm business-ul, atât ca număr de clienți, cât și ca valoare a bunurilor tranzacționate pe platformă. Printre principalii catalizatori de creștere în acest an se numără atragerea de noi consumatori, atât pe segmentul de segmentul de cumpărături, cât și pe zona de food delivery în orașele mari și mijlocii", a spus Șerban.

El a adăugat că Tazz urmărește să lanseze un program extensiv de susținere a partenerilor din HoReCa în dezvoltare și digitalizare și își propune să aducă noi parteneri în platformă, pentru a oferi o diversitate cât mai mare.

În plus, compania va continua să investească în tehnologie și dezvoltare a aplicației, astfel încât utilizatorul final să aibă o experiență cât mai simplă și plăcută în procesul de comandă.

"Pe lângă parteneri și clienți finali, Tazz își propune să investească și în comunitatea de livratori cu scopul de o crește și de a le oferi condiții cât mai bune în desfășurarea activității lor", a spus Șerban.

Potrivit datelor companiei, numărul de parteneri – restaurante sau alte tipuri de comercianți – a ajuns la aproximativ 10.000. Dintre aceștia, aproximativ 70% sunt restaurante, iar 30% vin din zona de retail.

Carrefour România își consolidează echipa de management CITEȘTE ȘI Carrefour România își consolidează echipa de management

"Încă de la lansare, lucrăm susținut pentru a oferi o aplicație cu o diversitate cât mai mare de produse oferite. Astfel, în acest moment, clienții Tazz pot comanda atât de pe site, cât și din aplicația de mobil de la mâncare, la cumpărături zilnice, medicamente, produse de beauty și curățenie, electrocasnice de pe eMAG, echipamente sportive de la Decathlon, cărți de la Cărturești, dar și produse pentru animale, aranjamente florale și altele", a arătat șeful companiei.

HCL Online Advertising este controlată de Dante International, care a intrat în acționariatul companiei în 2019, când a a preluat 54% din acțiuni.

Compania a consemnat în 2020 o cifră de afaceri de 14,3 milioane de lei, de la 1,47 milioane de lei în 2019, și o pierdere de 31,1 milioane de lei, de la un minus de 2,89 milioane de lei în anul precedent.

viewscnt
Afla mai multe despre
tazz
emag
livrare mancare
actionariat
capitalizare