Retailerul online de jucării BestKids mizează în acest an pe o creștere a vânzărilor de 10-15%, susținută de livrările de jucării pentru exterior, tot mai căutate de către clienți ca urmare a pandemiei COVID 19.
Anul trecut, COVID a adus BestKids un plus de 32%, astfel că pe site-ul propriu, fără a lua în calcul celelalte canale de vânzare (precum eMag Marketplace sau distribuția către alți comercianți), compania a comercializat produse de 8,8 milioane lei.
Retailerul a închis magazinul fizic din Cluj-Napoca, odată cu intrarea în izolare din cauza COVID, și își continuă operațiunile prin intermediul site-ului.
CITEȘTE ȘI eMAG Academy, școala care te învață ABC-ul online-ului. Top 10 cei mai studioși cursanți“Au existat sincope în evoluția vânzării, cu o scădere bruscă începând cu luna februarie și până la finalul lunii martie, urmată de o revenire spectaculoasă în lunile aprilie-iunie 2020, cu o creștere de peste 70% în comparație cu aceeași perioadă a anului 2019”, spune pentru Profit.ro George Șerban, director general și cofondator BestKids.
Categoria cu cea mai mare creștere, de 65%, a fost cea a jucăriilor de exterior și grădină.
Pentru 2021, BestKids, operat de Evision SRL Cluj-Napoca, se așteaptă la un avans de 10-15%, pe fondul crizei din domeniile afectate de pandemie, al numărului în creștere de jucători din piața de online și al crizei transporturilor internaționale.
Retailerul urmărește o creștere a finanțării prin programul IMM Invest, să-și consolideze poziția de furnizor de produse outdoor pentru copii, să adauge funcționalități și servicii noi în site, precum livrarea în lockere, și automatizări în procesele interne.
CITEȘTE ȘI INTERVIU Andrei Săvescu, despre premium în businessBestKids a oprit pentru moment orice plan de dezvoltare în offline, dar nu exclude revenirea în acest format, când condițiile pieței o vor permite.