Adidas și-a redus previziunile anuale, pe fondul rezilierii parteneriatului cu marca Yeezy

Adidas și-a redus previziunile anuale, pe fondul rezilierii parteneriatului cu marca Yeezy
scris 10 nov 2022

Adidas și-a redus previziunile pentru întregul an, pe fondul rezilierii parteneriatului său cu marca Yeezy, deținută de Kanye West, transmite CNBC.

Compania și-a încheiat relația cu Ye, cunoscut anterior sub numele de Kanye West, pe 25 octombrie, după ce muzicianul a lansat o serie de tirade ofensatoare și antisemite pe rețelele de socializare și în interviuri, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
ULTIMA ORĂ FOTO Coaliția a ajuns la un acord privind prețurile la energie. Vine reglementarea. Preț maxim de vânzare angro a electricității de producători către furnizori și operatorii de distribuție de 450 lei/MWh - CONFIRMARE CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ FOTO Coaliția a ajuns la un acord privind prețurile la energie. Vine reglementarea. Preț maxim de vânzare angro a electricității de producători către furnizori și operatorii de distribuție de 450 lei/MWh - CONFIRMARE

Adidas anticipează acum un venit net din operațiunile continue de aproximativ 250 de milioane de euro (251,56 milioane de dolari), în scădere față de ținta de aproximativ 500 de milioane de euro stabilită pe 20 octombrie.

Compania se așteaptă acum la o creștere redusă, cu o singură cifră, a veniturilor la curs valutar constant, cu o marja brută estimată acum să ajungă la aproximativ 47%.

Adidas a raportat o creștere de 4% de la an la an a vânzărilor ls curs valutar constant în trimestrul al treilea trimestru, cu o creștere de două cifre a comerțului electronic în regiunile EMEA, America de Nord și America Latină.

Marja brută a scăzut cu un punct procentual, până la 49,1%, pe fondul ”costurilor mai mari ale lanțului de aprovizionare, a reducerilor mai mari și a unui mix de piață nefavorabil”, a spus compania.

Profitul operațional a fost de 564 de milioane de euro, în timp ce venitul net din operațiunile continue, de 66 de milioane de euro, în scădere față de 479 de milioane de euro în urmă cu un an, a fost ”afectat negativ negativ de mai multe costuri unice însumând aproape 300 de milioane, precum și de efectele fiscale extraordinare în Q3”, a spus Adidas.

”Această sumă diferă de cifra preliminară publicată la 20 octombrie 2022, din cauza implicațiilor fiscale negative din trimestrul al treilea legate de decizia companiei de a înceta parteneriatul Adidas cu Yeezy. Acest efect fiscal negativ va fi pe deplin compensat de un efect fiscal pozitiv de mărime similară în T4”, a spus Adidas.

Compania a dezvăluit, de asemenea, că și-a redus deja previziunile pentru întregul an pe 20 octombrie, ca urmare ”a deteriorării în continuare a tendințelor de trafic în China, a activității mai mari de lichidare pentru a reduce nivelurile ridicate ale stocurilor, precum și a costurilor totale unice de aproximativ 500 de milioane de euro.”

”Mediul de piață s-a schimbat la începutul lunii septembrie, pe măsură ce cererea consumatorilor de pe piețele occidentale a încetinit, iar tendințele de trafic în China s-au deteriorat și mai mult. Ca urmare, am observat o acumulare semnificativă a stocurilor în industrie, ceea ce a dus la o activitate promoțională mai mare în restul anului, care va afecta din ce în ce mai mult câștigurile noastre”, a declarat directorul financiar al Adidas, Harm Ohlmeyer, într-un comunicat.

Ohlmeyer a spus că compania a fost ”încurajată” de entuziasmul ”observabil” în pregătirea Cupei Mondiale FIFA din Qatar, la sfârșitul acestei luni.

viewscnt
Afla mai multe despre
adidas
yeezy